2011. szeptember 27., kedd

Gyors terepszemle a VIII.kerületben - kirajzottak a közterület felügyelők

A kerület szélén, az első kanyar után, egy guberáló cigány nő villant át az autóm fényszóróján. Ez volt az első, kisebb furcsa flash, életemben nem gondoltam volna ugyanis, hogy egy kukában guberáló cigány nő látványa ekkora örömérzetet okoz majd. Már ezért megérte egy kicsit körbenézni a szegény és hajléktalan ellenes törvények győzelme óta, ebben a javarészt szegénységgel sújtott, lepusztult kerületben. Annyi megállapítható volt, hogy itt a cigányok lakta részen, a Mátyás tér környékén nem változott semmi, ide nem hatolt be az új idők és az új Kocsis-féle rend szava, nem hatott az államfasiszta terror a cigányokra. A József körúton akadtam a második guberálóra, őt egyáltalán nem zavarta Kocsis Máté rendelete, nyugodtan szórta ki a kuka tartalmát és tette vissza, mindent tüzetesen átkutatva, nagy sporttáskákba rakva a talált értékeket, mert első a túlélés és ilyenkor hiábavaló a tiltó törvény :-) . Egy kicsit odébb a gazdagabbak és nagyobb pofájúak területének határán; a Gutenberg téren, egy hajléktalan békésen üldögélt a padon két holland szatyor szimmetrikus társaságában. Vihar előtti csend gondoltam. Végigsétáltam a Bródy Sándor utcán, itt egy hajléktalan szintén megvetette a lábát, BL meccset nézett a telefonfülke mellett, láthatóak voltak a szerencsétlenen a szifilisz (horpadt orr, a baktériumok az orr csontszövetét is felemésztik a betegség harmadik stádiumában, kakas járás), eszelősség és az alkoholizmus egyértelmű jelei. A Bródy - Szentkirályi sarkán felfigyeltem arra a Jobbikos szemellenzős plakátra (barikád.hu), amelyet csak mélységes megvetéssel tudtam szemlélni. Lehet, hogy ezzel a plakáttal nyertek pár szavazatot, de az én részemről elveszítettek kettőt is. Én hívtam fel a figyelmet Gergényi díjainak és kitüntetéseinek visszavonására, közeli rokonaim közül 1956-ban sokan voltak a barikádokon, (hozzáteszem: biztos vagyok abban, hogy nem ilyen rendszerért, nem ezért harcoltak) és 2006 mellett is kiálltam minden tekintetben, meg Budaházy szabadon engedéséért is tüntettem és írtam itt a blogon is, de ezzel a plakáttal maximálisan nem értek egyet. Olyannyira, hogy nem fogok többé szavazni sem az országgyűlési képviselő választáson és az önkormányzati választásokon sem, mostantól hazaáruló az én szememben mindenki, aki ezeken a választásokon elmegy szavazni, aki nem bojkottálja ezeket a szavazásokat, én a mai naptól így bojkottálom a rendszert. Elmegyek szavazni, de szavazólap helyett klozetpapírt fogok a borítékokba tenni és erre hívom fel mindenki figyelmét, hogy tegyen hasonlóképpen egy darab WC papírt (ez nem az én ötletem, de jónak tartom) a borítékokba.
Sétám egyik célpontja a Bródy Sándor utca 10. szám volt, magamhoz vettem egy gumikalapácsot is, arra az esetre, ha a polgármester esetleg támadólag lépne fel velem szemben, miután elküldöm a jó büdös kurva anyjába. Volt elég időm és elmeditálhattam a Nemzeti Múzeum kertjében avarzörgető és igen jó húsban lévő sünökön. Természetesen Kocsis Máté nem fogja megúszni ennyivel, le fogom üvölteni a fejét, ilyenkor visszasírja az ember azokat az időket, amikor még lehetett párbajozni. A magyar azonban megfosztatott mindenétől, a kardjától is, a hazáját is elvették, meg a becsületét és az igazságérzetét is, tohonya bitang lett, vagy bitang pártkatona és én pont ezen a jelképes helyen, az ősi kard jogát sírtam tehát vissza, itt ahol elhangzott a TALPRA MAGYAR. Én talpon voltam és vártam, holnap is várni fogok, mert az az emberi minimum, hogy személyesen küldjem el a tetves jó büdös kurva anyjába ezt a szemét mocsadék állatot, aki ilyen rendelkezést hoz.
"Akik a hajléktalanlét jelenlegi formájának fennmaradásán ügyködnek, ugyanezt folytatják." (JOBBIK)
Nem én lakoltattam ki azokat a hajléktalanokat az újpalotai kiserdőből, akiknek agregátoruk is volt - miközben tudtam, hogy a szállásokon nincs is elegendő hely, leprásak, tbc-sek vagy egyéb fertőző betegséget kapnak és tömegével nem lehet tárolni őket, az erdei faházakhoz képest iszonyú életminőség romlást szenvednek el ezek az emberek Orbán-halál , Tarlós-halál és Pintér-halál miatt, - te jobbikos és egyben fidesznyalonc hazaáruló faszfej, aki leírtad ezeket a hazug sorokat - te nem vagy magyar, méltatlanná váltál rá. Tudhatnád, hogy senki nem ügyködik - ti ügyködtetek Tarlós-halállal az élen, hogy 20 éve rendezett körülmények között élő
emberekre rárúgtátok az ajtót és ultimátumot adtatok át nekik, hogy hagyják el az otthonaikat és költözzenek a rezervátumba. Hitvány szar alakok - nem magyarok vagytok ti.
A kerületi újság is megírta, hogy nagyon jó egészségi állapotban voltak az erdőlakók. A csepeli ügy pedig hazugság volt, casus belli - ez egyértelmű - követelni fogjuk a nyilvános hazugságvizsgálatát annak az embernek, aki elásott emberekről vizionált és magát koronatanúnak tartja - az egész históriát a szemét fidesz találta ki, ilyen előzmények csak tudatos előkészítését sejtetik a hajléktalanok elpusztításának és ellehetetlenítésének. De te barikádos barátom, sötét vagy és hülye, mert az orrodnál nem látsz tovább. Elvi kérdés hazug barátom, hogy nem rontok rá a nincstelenekre, nem szabályozom őket és nem mesélek nekik, majd tavasszal felépülő házakról, ahol majd elhelyezik őket - mikor majd, a kurva anyádat?
Jön a tél és nincs semmiféle épület - van 500 lakás üresen, de azt nem adja a polgármester
van több ezer padlás - pince ahol elférnének a fagy elől, de nem adja a polgármester, aki nem ad
, attól elvétetik. Jogosak lennének a felvetéseid részben, ha volna hol elhelyezni őket, de itt egyelőre arról van szó, hogy kilakoltatott emberek végső menedékét, erdei otthonát számoltátok föl. Arról van szó apám, hogyha nem tudsz javítani a helyzeten, akkor nem rontsd mások sorsát szándékosan, ti pedig csak rontjátok a hajléktalanok helyzetét, azoknak akiknek volt faházuk az erdőben 20 éve háborítatlanul éltek Újpalotán, azoknak ti casus bellit üzentek, és aztán a jogvédőkre támadtok, hogy ők rontanak a helyzeten, ti uszítjátok a rendőröket rájuk és az alkotmány ellenes törvényeket támogatjátok, minden magyar állampolgárnak joga van közterületen tartózkodni és ígérem nektek barikádos álmagyarok, hogy nem csak tartózkodni, hanem építeni is fognak, mert keresztül viszem rajtatok a hajléktalan- és otthonvédő népszavazást - ez lesz az a kard, ami a veszteteket okozza ti antiszociális álmagyarok, ügyeskedő, hazátlan szarházi barmok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése