2012. február 2., csütörtök

TiPPMiX : Internazionale - Palermo 4 - 4



Szeretném ezúton megköszönni első tippmix sikeremet Pallas Athénénak és Tükhénak is. Nem különben, a két csapatnak Internazionalenak és a Palermonak, hogy ilyen gigászi küzdelmet folytattak a pályán, azért, hogy ehhez a kis összeghez hozzájussak. Ez a nyeremény a statisztikák szerint felér a Totón egy átlag meglepetés közeli héten a 11-es találattal.

Tippjeim erre a hétvégére:
213 Genoa - Lazio Döntetlen 2,90x
214 Chievo - Parma Döntetlen 2,95x

A világ legegyszerűbb totókulcsa (2 háromesély 1 hibára):
(két háromesély 3 részre osztva)
Érdemes tippmixre is használni hátha, - én jelenleg totókulcsot szerkesztek belőle 1-12. mérkőzésig, mert így két meccsre tudtok tippelni ugyanakkora eséllyel, mint egyre.
Az állandó statisztikák készítése mellett én a DiGiovanni tippelési módszert is eredményesnek tartom , attól függetlenül, hogy még nem értem el eredményt vele, igaz ritkán játszom ezzel a módszerrel, ő a totókönyvében az 1-esek x-ek 2-esek számára vonatkoztatta, én kissé megreformáltam a módszerét mert az ODDS-ok szerinti A, B, C tippek szerint igyekszek felosztani általában három mérkőzést. Például kiveszek három mérkőzést, azt mondom a háromból lesz egy meglepetés tipp (C), de nem tudom, hogy melyik meccsen jön be és emellett pedig két papír (A) tipp is bejön. A sorrendet egyenlő ODDSok-nál mindig a hazai csapat szerint rendezem. Például : 2,95 H (1)és 2,95 D(x) esetében 2,30 V(2) esetében a B tipp attól függetlenül a 2,95 H, hogy a 2,20x a V. Persze ez nem túl logikus, de a hazai pálya előnyét én speciel így veszem figyelembe.

213: C A A
214: A C A
215: A A C

Ez a variáció az:
A függőleges oszlop egyes permutációja C tippel variálva.
A
A

Két háromesély egy hibára három csoportban:

A
csoport
1x2
12x


B csoport
x12
x21


C csoport
2x1
21x

Könyvajánló:
DiGiovanni László: Programozható totókulcsok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése