2012. február 8., szerda

Sportfogadás linkek - a meglepetés figyelő

Nekem most éppen az a dilemám, hogy vezetéses totókulccsal talán lehetne a TippMixen keresni valamit vagy igazán nagyobb összeget veszíteni. A fogadóknak nagy szerencse, hogy vannak hasznos oldalak, és ebből már csak egy lépés egy jó, saját statisztika, hogy a nyerési arányokat is növeljük vagy csökkentsük a veszteségeket. Tény az, hogy a kupameccsekkel hadilábon állok, nagyobb nyereményre nem számíthatok, többes kötést nem tudok produkálni, így marad a tanácstalan vegetálás a tippek között, tegnap ráraktam a Holstein Kielre és Mirandesre 1500 ft-ot, ebben aztán majdnem biztos voltam, hogy elveszítem, de a 100 000 forint feletti nyeremény kecsegtető lehetősége miatt nem sajnáltam és támadt közben egy mentő gondolatom is így 500 ft-os téttel megjátszottam a 112 Southampton - Millwall mérkőzésen a meglepetés Millwall győzelmet (x4,25 szorzó) kösz Millwall, hogy ne veszítsek, a különbözet nem sok 135 forint, de legalább nyereséges volt a tegnapi nap is. Persze mondhatná bárki, hogy miért nem 50 000 forintot tettem a Millwallra és akkor 210 000 forint közeli összeg lehetett volna a nyeremény. Igen ám, de így is csak 2-3 lett a vége, és ki az az őrült, aki ennyit kockáztatna, főleg ha nincs miből...
A mai nap aztán , hogy 181 Hertha BSC vagy Mönchengladbach, ennél nagyobb háromesélyes mérkőzést még nem láttam, de H hazai győzelmet várok. 191 Vfb Stuttgart - Bayern München itt akár egy meglepetés is lehet H-V . 187 Hoffenheim - Fürth talán döntetlen, de lehet hogy vendég győzelem D-V a tippem, és általában nem találom el. A mai napot kihagyom, felveszem a 2125 ft-ot és nézem a tippmix menüt hátha...Hearts - Celtic ígéretesnek tűnik, a Hearts néha megveri a Celticet, és ezt általában pályaválasztóként szokta, ha most is ezt teszi, akkor tényleg szokta, a döntetlen eredmény volt a legrégebbi, de a 4,00 szorzó a Tippmixen, én a Heartsra tennék egy hazai győzelmet, de a döntetlenen is nagyon vacilálok. A konkluzió az, hogy a mai napon sok mérkőzés kétesélyes, és három. Hétvégi mérkőzéseket pedig nem fogok kötésbe fogadni a mai nappal, mert várni kell a végeredményre és én egész életem java részét várakozással töltöttem.A Real Madrid - Levante mérkőzésen a Levante győzelem szorzója x18,50. A Levante mintha már vert volna Reál Madridot, bár most aztán végképp nincsenek kirobbanó formában, és akkor hazai pályán történt a Reál verés és csoda, hogy jól állnak még a táblázaton, ahogy állnak, de hátha megteszik a fogadók kedvéért. A Levante 6 forduló óta nyeretlen. Spanyolország I. A Reál Madrid 6 forduló óta folyamatosan nyer.

Ajánlott oldalak:
Focitipp - hardcore futball(tabellák, statisztika)
Eredmények.com(online végigkövethetjük a mérkőzések alakulását)
Fogadó portál(bet365 oddsok alapján)
TiPPeK.com(heti totó, tippmix és sportfogadás tippek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése