2012. január 30., hétfő

Számtan - 1984-ben - no komment


Ma reggel alig hittem a fülemnek, először megpróbáltam visszafeküdni, mert biztos, hogy csak álmodtam az egészet vagy egy párhuzamos világba ébredtem bele, ahol minden ugyanolyannak látszik, mint az én világom, de mégsem az, hanem szarabb valamivel. Később hipnagóg hallucinációnak véltem, szakszóval így nevezik - elég hülye neve van. Mások hallucinációját megzavarni egyébként a legnagyobb illetlenségek közé tartozik. - Hallucináljál már arébb öregem ! Na ilyet soha nem szabad mondani. A hallucináló ember a legkiszolgáltatottabb, egy olyan összeesküvés elmélet ragadja el az elméjét, amiből nincs kiút, néha visszaút sincs. Szerintem csak úgy találhat vissza az eredeti "röppályájához", hogy elfelejt mindent.[1] Ezért, ha te nem is vagy része a hallucinációjának, ő maga biztosra veszi, hogy te magad is vízió vagy hallucináció vagy. Ezért is reménytelen a hallucináló helyzete. A lényeg az, hogy most már valójában felébredtem, legalább is úgy tűnt, minden jel arra utalt és már nem hallottam azt a hangot, amelyik 10 000 forintot követelt az autósoktól, cserébe, hogy nem használják a BKV járműveit. Pedig ez egy teljesen új üzleti szemlélet és valljuk be zseniális. Én kinézném Tarlósból, hogy kitalált ilyet. Azért fizetni, amit nem vettél igénybe. Kár, hogy csak álmodtam az egészet. A hipnagóg hallucináció, amit ébredés közeli hallucinációnak is neveznek és fő jellemzője, hogy nagyon is valóságosnak tűnik minden, azért annyiból jól jött, hogy találtam egy témát ehhez a bejegyzéshez. Mivel mostanában vagy folyamatosan "alkotói" válság gyötör.

1984-ben az átlagkereset 5452 forint volt a KSH adatai szerint.
1984-ben egy havi felnőtt általános BKV bérlet 50 forintba került.
2012-ben egy havi felnőtt általános BKV bérlet 9800 forintba kerül.
5452 forintból 109 darabszámú havi bérlet jön ki.
Ahhoz, hogy ma 109 db bérletet vegyünk a jövedelmünk 1 millió 068 200 forint kellene hogy legyen.
A mindent elnyelő fekete lyukat, ami néha egy puritán, egyszerű nokiás doboznak álcázza magát, de legtöbbször talicskának tele pénzzel, azt nem a világűrben kell keresni. Mostantól csak a BKV székházára kell a csillagászoknak irányítania a távcsöveket. Épp ezért a Planetáriumban is ideje lenne a paradigmaváltásnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése