2012. január 15., vasárnap

Programajánló - Január végén Viszkis szabaduló buli

A bankrablók klubja szeretettel meghívja Önt!
Ambrus Attila (a viszkis) minden idők és Magyarország legnépszerűbb bankrablója tehát január végén szabadul. Sokan kedvelték és kedvelik őt, a magyar társadalom minden rétegéből az értelmiségtől egészen az egyszerű munkásokig és hajléktalanokig bezárólag.
Széles spektrumú ez a népszerűség. A facebookon nagyszabású szabaduló bulit szerveznek e jeles nap tiszteletére. Neki köszönhettük előzetesben fogvatartottak a szóbeszéd szerint többek között azt, hogy a Gyorskocsi utcában igencsak megerősítették az őrzést (Egy BV intézet vezetőinek vagy rendőrségi fogdának a legnagyobb és legelviselhetetlenebb kín és trauma egy sikeres szökés - gondolom, hogy ott helyben börtönpszichológus próbálta feloldani az állomány által elszenvedett szökési traumát), a sétán még a fejünk fölött is dróthálók és rácsok voltak. Azt amiről én csak álmodtam később, bár a venyigéről való szökést sem tartottam lehetetlennek, de a Gyorskocsi reménytelennek tűnt, a Viszkisnek azonban mégis sikerült megszöknie a Gyorskocsiból is, igaz a rendőrségi fogda részről szökött,- úgy emlékszem kihallgatásról, de odabent a sétáról verziót hallottam - ami azért "könnyebb", mint a börtön szekcióból való szökés, de nem kis "fegyvertény" ez sem. 1998 október 27-én Zuglóban fogták el a Nagy Lajos király út és az Erzsébet királyné út kereszteződésében, a sarki házban. A szemközti közértes dobta fel a rendőrség szerint,(a közért helyén azóta egy új lakóépület van és egy nagy CBA) mert feltűnt neki, hogy valaki állítólag mindenből kettőt vásárolt és előtte mindenből csak egyet. Eggyel több ok, hogy ne bízzunk a közértesekben. 1999-ben megszökött a Gyorskocsiból. Én egyébként késő este mintha láttam volna, Újpalota és Zugló határában még 1998-ban, bár pontosan nem tudom mikor volt. Abban az időben sokat futottam és általában este 23 óra után indultam Zuglón keresztül 14 km-es 1/3 maratonit futni. Az biztos, hogy eszem ágában sem lett volna feldobni, de meggyőződni sem akartam arról, hogy valóban ő az vagy sem.

Program- és linkajánló:
Viszkis szabaduló buli [group](facebook.com)
Facebookon szerveznek bulit a viszkis rablónak(HÍR24)
Új film készül a Viszkis életéről(Szatmar.ro)
Titokban akar kijönni a rácsok mögül(BLiKK.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése