2011. augusztus 29., hétfő

Sajtó tallózó: A Wikileaks leleplezte Simort - nincs ingyen ebéd

W I K I L E A K S

Simor a távirat szerint azt mondta, a devizahiteleseket nem lenne helyes megmenteni (az eredetiben: "foreign currency debtors should not be saved"), mert "végre meg kell tanulnunk, hogy nincs ingyen ebéd".

forrás:
HUNHÍR

kommentem: Sokat tanulj fiam, hogy idáig juss. Legyél valaki. Mindig is furcsállottam azokat, akik ilyesmire buzdítottak, hiszen tudtam, hogy ilyen magas pozícióban a valódi emberből, aki elindult az út elején, a végére már semmi nem marad, sem az eszmékből, sem a jellemből sem az igazságosságból, aki ilyen útra tér nos az felszámolja saját személyiségét a folyamatos lefelé taposás és felfelé nyalás miatt a teljes emberi humánum elporlad és önmaga szerencsétlen jellemtelen , hüllőagy centrikus ragadozó kapitalizmusba torzult karikaturájává válik. Én szerencsére az egyenlő fizetések híve maradtam, outsider aki csak abban hisz, hogy a világban egyszer a takarító és bankjegyelnök is ugyanannyi pénzt kap munkájáért.
ECCE HOMO SIMOR, aki nem kevés energiát fektetett abba, hogy jellemét és gerincét is elveszítse eme irreverzibilis folyamat végén. Köszönjük meg neki és a Julien Assangenak
aki feltárta a színfalak mögötti igazságot. Nem mintha egy ilyen reakció meglepett volna, tudtam én azt, hogy ilyen magas pozició betöltéséhez maximális jellemtelenség és a ragadozó lét miatt emberi-faji eltorzulás is társul, végletes, igaz ez a legtöbb parlamenti képviselőnkre is, sajnos. Ne gondoljuk azt, hogy kiváló jellemek üldögélnek a frakciókban, tisztelet a jobbikos kivételeknek.
Ezért is lepett meg az a fajta felháborodás, ahogyan kommentelték az esetet, hát végül is te magyar ember, te abba hittél, hogy aki ilyen pozícióba kerül, az önálló, független, jellemes ember, nos nem az, sokat tanult, hogy ne lehessen az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése