2011. május 18., szerda

Sri Gurvastakam - religious chant



Régebben csak mp3-ban volt meg a dal, akkor sem értettem miről szól, két három szanszkrit szón kívül, a képek alapján nem volt nehéz kikövetkeztetnem, hogy Abhay Csaranaravindam Bhaktivédanta Szvámi Prabhupáda (1896-1977) az akiről ez a szép ének szól. Ő pedig a Hare Krisna mozgalom megalapítója.
A National Geographic-on a lakto-ovo vegetarianusok számára megdöbbentő esetet láttam, azt hiszem soha többé kapitalizmust, nem fogok tojást enni a lényeg a kísérletből kb 20 tojásból, amit árulnak a Hipermarketekben, 1 csibe kelt ki, igaz az utóbbi időben tartózkodtam a tojásevéstől. Lakto-ovo vegatarianizmusom nem abból fakadt, hogy tagja voltam és talán jelenleg is, csak hibernált formában, de tagja maradtam a Lectorium Rosicrucianum (Arany rózsakereszt) nevű vallási képződménynek. Igazság szerint rossz érzéseim voltak önmagammal kapcsolatban is és azzal kapcsolatosan, hogy büszkének éreztem magam, tehát legitimizálva voltam akkoriban, hogy egy különös egyes nézetek szerint azonban álbeavató (főként tradícionalisták szerint) vallási szervezetnek. Ellátogatva az oldalukra szerintem egyértelmű, hogy azon vallási szerveződések körébe tartoznak, akiktől azért metafizikai értelemben, bárhogyan is állunk a tradícióval, tehát új forrásokhoz és információkhoz is juthatunk.

Linkajánló:
Az Arany Rózsakereszt Nemzetközi Iskolája
Az illuminátusok beépülése a Hare Krisna Mozgalomba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése