2011. március 13., vasárnap

Semjén és Heller következetlensége

"Hazán a FÖLD, törvényünk a SZABADSÁG" (Anarchista idézet)
Semjén és Heller a kapitalizmus bűneinek nyilvános tagadói. Heller előhozakodik a kommunizmus bűneivel, sugallja, hogy 2006-ot nem lehet párhuzamba állítania több millió áldozatot követelő kommunizmustól. A párhuzam csupán annyi, hogy ha akkor és ott 2006-ban a tüntetők esetleg csapást mértek volna a rendőrségre, - abban az esetben
a hatalom, és efelől, és azok akik a hatalom természete felől nincsenek kétségei tehát bizonyos vagyok abban,- hogy éles lőszerrel lövettek volna a tömegbe.
Ezért nem csupán azt kell látni, hogy mi történt, hanem azt, hogy mi történhetett volna. Azt is tudjuk, hogy nem csak a kommunizmusnak, hanem a jelenleg regnáló rendszer dicstelen története alatt is több millió ember vált áldozattá, a jelen és főként a demokrácia erőszakos exportjának köszönhetően is. De maga a rendszer, azzal, hogy államonként 10% ember számára nem tud jövőt biztosítani és ezen emberek egy részére fenntartja a fagyhalál intézményét, vagy azt hogy a fertőzött víz miatt agyvelőgyulladást kapjanak. Velük nem gumilövedék, nem éles sortűz, hanem a patkányhúgy végez, a szegénység és a nélkülözés meg a tbc. Ezért írtam már korábban is, hogy ez a rendszer szemforgató és álnok, és általában mosakodik, mint a légy ha éppen bűnökről van szó, akkor előkerül a nem is úgy történt, meg az, hogy ez a 2006 is a kommunisták számlájára írható lenne még, miután állítólagosan 1990 óta kapitalizmus van, tehát csak is a magyar kapitalizmus a felelős, mint ahogyan a görögországi elégedetlenségi hullám során sem kímélték a népet. Egyébként van áldozat, mivel a verés vagy a gumilövedék okozta seb bizony elrákosodott, tehát 2006-nak köszönhetően és következményeként rákot kapott, erről is illene tudnia Hellernek mielőtt nyilatkozgat és mosdatja a kapitalizmus bűneit. Egyébként szeretném megköszönni neki, hogy felhozta a beszélgetésben a kommunizmus áldozatait is, ezzel végre sikerült letisztult képet kapnunk, hogy a kapitalista rendszer a felelős és mint írtam, a hatalom ha nagyobb és sokkal keményebb ellenállásba ütközik, kétségem sincs, hogy beveti az éleslőszert a népe ellen.
"Akkor ezt a férfit megértettem - fogalmazott az atya, ám hozzátette: tudta, hogy közöttük volt, aki október 23-án lőtt. Egy gumilövedék egy 56 éves járókelő nyakába csapódott. Ezt a férfit, Gyulai Árpádot Vértesaljai ez év április 23-án eltemette, így mondhatni, az akkori eseményeknek van egy halálos áldozata is."
Amennyiben kétségeik vannak Heller Ágnesnek, hogy volt halálos áldozat forduljon bizalommal Vértesaljai László jezsuita atyához (VIII.kerület Lőrincz Pap tér)
Heller elismeri azt is most már, hogy a puszta véletlennek köszönhető, hogy nem volt halálos áldozat. Annak köszönhető, hogy nem volt sok áldozata, hogy a tüntetők nem okoztak különösebb problémát és így a lázadást könnyen leverték, egyébként az azonosító szám hiányából épp arra lehet következtetni, hogy a kapitalista rendőrség fel volt hatalmazva minden eszköz bevetésére a radikálisok és minden lázadás akár halálos áldozattal is járó szétveretésére, mert tudjuk és ismerjük a hatalom természetét, így nekem és sokunknak nincsenek kétségei efelől és csak az nem lát, aki nem akarja látni.
A rendszert tisztelt Heller Ágnes nem védeni kell, sem az elmúlt 8 évet, 20 év gyötrelmét és sem az ezret, sem a liberalizmust, az embert kell védeni az ideológiától és a hatalomtól, ami hivatott őt megmenteni és a legjobbat szeretné az állam minden gyermekének, a sokkolást(Molnár F. Árpád szófordulata), a gumilövedéket, a fagyhalált, a börtönt.


"A liberalizmus a rablás puszta eszköze, ezért végül is felébreszti a nép haragját"
(Fernando Pessoa - Nemzet, emberiség, Isten) Pessoa kijelenti több helyen írásában, hogy a liberalizmus szociológiai képtelenség, azt is ,hogy törvényszerű, hogy a liberalizmus népellenes és azt is, hogy a harácsolás puszta eszközévé válik.
Tehát egyrészt a 2006-os áldozatok, áldozatai a kapitalizmusnak és ezen belül a liberalizmusnak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése