2012. május 21., hétfő

Videóajánló: Kiss Endre Farkas riportja Molnár F. Árpád Echelon-tanúval

Az 1989-es, az akkor, a fél Magyarországot, (a Dunántúlt) lázba hozó magyarországi ufó jelenségről szerettem volna olvasni valami konkrétumot, hiszen határőr voltam a kérdéses időpontban, Nemesmedvesen, de legnagyobb meglepetésemre alig találtam valamit, illetve egyetlen egy oldalt találtam erről, a Hírháttér oldalát, ahol - ha jól emlékszem - a Zalai hírlap még fotókat is közölt a szenzációs ufó jelenségekről, amelyeknek szemtanúja voltam és lehettem. A fotók alapján egyértelművé vált, hogy az az ékalakú ufó, amelyik az egyik képen szerepel, ugyanaz a csillaghajó lehet, amit többedmagammal figyeltem meg éjjel és láttam Nemesmedves és Vasszentmihály között a nagy farakásoknál. Visszatérve a lényegre tehát, az ufó cikk után azután figyelemmel kísértem Molnár F. Árpád politikai és jogvédő tevékenységét is. Később bírósági ügyemből és tárgyalásom után nemrég tényfeltáró riportot készített velem, a magyar börtönviszonyokról és az igazságszolgáltatásról. Tervbe van véve egy Nemesmedvesen leforgatott ufó tényfeltáró film is, amint anyagi helyzetem azt megengedi valamikor a nyár folyamán. Molnár F. Árpád úr jogvédő tevékenysége folytán figyelemmel kíséri a politikus bűnözést, a roma-gyilkosságok ügyét, fellép az antiszemitizmus és a nácizmus térhódítása ellen és elítéli a 2006-os rendőrterrort, a hajléktalanok elleni tömeges és állandó kriminalizációt, magyarán a kormány által közvetve elkövetett népirtásokat, kilakoltatásokat, hajléktalan kunyhórombolásokat és hajléktalan ellenes, Kocsis Máté vezette VIII. kerületi és országos Fidesz-Jobbik pogromokat. Molnár F. Árpád keresztyén jogvédő, Echelon-tanú és titkosszolgálati múltjából fakadóan és politikai tevékenysége folytán és miatt is hazánkban politikai üldözött Hírháttér Multimédia főszerkesztő a 2006-os eseményekről, a Fidesz-KDNP-ről is autentikus véleménnyel és információkkal bír. A vele készített riportfilmből világosan kirajzolódik egy maximálisan objektivitásra törekvő média és egy jogvédő álláspont a mindenkori államhatalommal szemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése