2012. május 26., szombat

Legyél ott te is - Tüntetés lesz szerdán, a kilakoltatott 72 éves Teri néniért

TÜNTETÉS TERI NÉNI JOGAIÉRT - LAKÁSÁÉRT!

Teri néni bajban van. Nagy bajban. Elvették az életét és szabadságát. Kilakoltatását követően akarata ellenére csellel betették a Máltai szeretetszolgálat átmeneti szállására. Sírva mondta Teri néni, hogy nem akar maradni ebben a börtönben. És valóban, mind az öten inkább börtönnek láttuk, mint otthonnak. Az ott lévő idős emberek csak ültek szótlanul, Teri néni meg csak járkált. Örökmozgó természete miatt nem nyughat egy ilyen bezárt intézményben.

Az önkormányzatnak szüksége volt Teri néni néhány négyzetméteres életterére. Elvették az életét, azt a keveset, ami még hátra van egy 72 éves ember életéből.

2012. 05. 30-án a Koppány csoport tüntetésre hív minden jóérzésű embert, hogy hangos szóval tiltakozzunk a Budapest II. kerületi Dr. Láng Zsolt által vezetett önkormányzat előtt Teri néni lakásáért, szabadságáért. A tüntetés helyszíne: 1024 Mechwart liget 1. szám – 15:00 órai kezdettel.

Követeljük együtt Teri néni lakását vissza a hiénáktól!

EZ EGYBEN AZ EMBEREKET MEGNYOMORÍTÓ FIDESZ ELLENES TÜNTETÉS IS LESZ!

Várunk minden embert, aki véget akar vetni kilakoltatásoknak. Aki véget akar vetni nyomorának.

Balogh Béla
Koppány csoport.

2 megjegyzés:

  1. Voltak ellenérzéseim akkor, amikor a Várba indultam Schmitt Pál plágium-ügyében tüntetni, hiszen nem éreztem magam egy politikai platformon az LMP-sekkel és az új liberális mozgalmakkal sem. De nagyon jó teát ittam, és kiváló vegetárius indiai lencsefőzeléket. Így utólag is kösz. Leendő priuszom miatt egyáltalán nem paráztam a minket csesztető rendőröktől, de sok LMP-sen láttam a félelmet, hogy az igazi tűzkeresztségen még nem estek át.
    Szerencsére eljutottam abba a politikailag skizofrén állapotba, hogy nem támogatok pártokat, viszont, mint Teri néni esetében, az őszinte felháborodás és nem a pártzászló színe vezet.

    VálaszTörlés
  2. Itt most persze nem a teázáson van a lényeg, meg hogy mit lehet enni, ez nem az "álamfő" elleni tüntetés, mert kit érdekel egy plagizált dolgozat, itt sajnos véresen komolyabb emberi tragédia zajlik. Újpalotán már öngyilkosságba torkollott egy kilakoltatás, az a néni 80 fölött volt. Az önkormányzat lemondását követeltem, szartak rám...

    VálaszTörlés