2012. május 19., szombat

Minden bajnak megvan a maga napja


                                                            Ganz Mávag kolónia graffiti
                         Az egykori legendás szórakozóhely a Fekete Lyuk közelében (forrás: utazó fotóblogja)



mottó: "szeretem patkányom"

Nem akarom a bajok ünnepnapját, vagy választani a bajok közül, hogy most török? tatár? habsburg vagy épp orbán vagy gyurcsány, vagy jobb és bal - "félig székely" vagy tán?. Válassz bajt magadnak, légy előrelátó.
Úgy válassz mint a saskeselyű. Csak egyet a nyáj közül, mert ha bizonytalan vagy, akkor hibázol és véletlenül egy másik bajt szedsz össze magadnak, olyat amire te sem számítottál. A káoszban és összeesküvés elméleteket hallgatva,  nem lennék Osszama Bin Laden helyében. Egyszerűen karaktergyilkosságot követtek el vele szemben. Mégpedig ugyanúgy mint ferink, a mindenki ferije gyurcsány esetében. Szándékosan írom kisbetűvel a nevét. Egy ismerősöm még isten nevét is kisbetűvel írta, és mindig. Ha voltak is helyesírási hibái, amelyeket még boldog gyerekkorából hozott át, meglehet és talán a komisz kölök naplójából, amely könyv halálos csapás volt, a magyar helyesírás elleni zsabotázs, de nem akarok összeesküvés elméleteket szőni a Komisz kölök naplója köré. Csak egy pillanatra meg akartam állni, hogy milyen világban élünk is. És itt nem helyesírási hibák miatt veszteglünk a labirintusban, persze idült szórakozás lenne a labirintus kellős közepében, az életút felén azzal szórakozni, hogy milyen színű a csavar a metro vagy villamos ajtóban.
Tehát tudjuk, hogy kés van a hátunkban, de egy ilyen rejtői fordulattal élve azzal aa szent mantrával foglalkoznánk, hogy nem minden rendőr madár, de minden madár rendőr. Ussama Bin Ladennek, ha lett volna naplója, bizony már a vérével írta volna bele, hogy mennyire fájtak neki a Word Trade Center körüli összeesküvés elméletek. Bin Ladentől élete fő művét vették el, kisszerű szürke, zabhegyező, karaktergyilkos konteó szövő bajnokok. És valljuk be, azért elgondolkodtató, hogy ezt a karaktergyilkosságot az amerikai állam intézte globálisan, kisstylű bosszúból, nem a lövedékekbe halt bele Bin Laden, hanem mert kételkedést szítottak a Word Trade Center elleni merénylet körül; szóval mennyire hollywoodi bosszú ez , ez elképesztő. Azért említem Hollywood-ot, mert a filmgyártással együtt, az ember manipuláció is olyan magas szintre emelkedett, hogy azt sem tudjuk, hogy a tv vagy az internet kapcsol-e be minket, vagy fordítva. Vagy mi vagyunk a televízióért, rádióért (bár rádiót hallgatni jóslatom szerint szubkultúrának és lázadásnak, sőt züllésnek, társadalom ellenes cselekménynek számít majd, olyan csakazértisnek, mert majd tudjuk, hogy a többi nem hallgatja), a nemzetért, vagy a nemzet van miértünk. Ezt sokszor a politikusok sem tudják, főként ha kormányra kerülnek,  olyan súlyos amnéziába zuhannak, mintha irányítaná őket valami főgonosz összeesküvő. Én legszívesebben pártütő lennék. Egy hangyabolyban azért vagy egy méhkasban sokkal átláthatóbbak a társadalmi szerepek, ott nincsenek az emberi szem számára látható dilemmák, pedig lehet, hogy az a vöröshangya (nem hagyma) amelyik ott halad a porban, a "karavánúton" az ott sokkal nagyobb kételkedő, mint a legnagyobb kételkedő az emberiség történetében. Én szeretem a kételkedőket, sőt őket tartom a legszkeptikusabbaknak is, persze ez csak tautológiai szóvicc volt, mivel tautológus vagyok. Descartest nem szeretem. Lerágott csont. Nekem már nem bizonyosság kell, hanem bizonytalanság.
Egyszóval az ember az egy jóval komplikáltabb rovar és annyit veszít a tömeg a súlyából, mint az általa kiszorított izzadás a BKV járművein. A gondolkodás sokszor olyan önmagunk körüli forgás. önmunkag szó például mit jelent? Úgy érezhettem magam ma a buszon, mint a békacomb, abban a híres békacomb kísérletben, olyan vasárnapi tömeg jött gyűlt össze a 173-as buszon. Persze erre csak rátett egy lapáttal az is, hogy nem aludtam. Azért nem aludtam, hogy bölcsebb maradhassak. De most ne kezdjen bele ébrenlétbe senki sem, azért mert a virrasztás növeli az intelligenciát. Végül aztán feljött a nap. Ez egy nagyon szakrális momentum.
Ez azt is jelenti, hogy holnap beiktatnak valamit, ami megváltoztat mindent, ez a konklúzió egy évekkel ezelőtti álom megfejtéséből fakad, nem bizonyosság, lehet téves következtetés is. 1 nap. Bár úgy vagyok a saját álmaimmal, hogy nem nagyzolok. Láttam az antikrisztust álmomban. Nagy jelentőséget nem tulajdonítottam neki, mert a házmestert is láttam. És mivel demokrata (sosem voltam a szó politikai értelmében - odáig süllyedt e haza, hogy ezt is le kell írnom) vagyok, ostoba robottartók, nem teszek különbséget a házmester és az antikrisztus között. Nem tudtok őrületbe rántani :-) Tehát ez a különbség köztem és egy őrült között, hogy az őrült az nagyon nagy jelentőséget tulajdonít majd annak, hogy látta az antikrisztust álmában, megroppan az idegrendszere. Én is látok őrült dolgokat, de azt mondom: NA ÉS ! Transzponálj. Nem mintha a kettő egy lenne, de ne zárjuk ki, hogy a házmester az antikrisztus, hiszen én már találkoztam olyan teóriával is, hogy isten egy nagy hasú valaki és az ember tulajdonképpen nem önálló lény, hanem egy olyan érzékszerve istennek, amelyik önálló lénynek képzeli magát, mivel így tud érzékelésének maximumát nyújtani felhasználója számára. Gondoljunk bele, a vérsejtjeink sejtik, hogy egy hülye miatt kell dolgozniuk, szaporodniuk? Ha egy hülye agitátor kerül a rendszerbe, az könnyen összeomlik. Itt majdnem aligátort írtam. Persze ez szellemi aikido, a sátánnal. Minden írás az. Ezt sem fontos felismerni, csak úgy mondtam, mintha egy kávét kértem volna. Tényleg csak annyit szerettem volna leírni, hogy mától máshogy lesz és ezt ne egyenként fogadjuk meg, hanem bizonyos elvek mentén és kollektívan, itt a Kárpát-medencében. Egyébként azért nem írom le mi a káosz, mert nem vagyok benne biztos, hogy az olvasó idegrendszere ezt a terhet elbírná, Na ezért veszélyes a tudás. Persze mondhatná valaki, hogy nagyképűsködés ez is, az egyébként, de csak annyiban, hogy nem ez a helyes út.
Minden dinamikus ezt vegyük észre, mozgásban van, szóval valami nagyon nem smakkol itt körülöttünk. Értitek már? Ezért amikor korog a gyomrotok, mindig nézzétek meg az asztrológia programmal, hogy a Vénusz bolygó fel jött-e már a horizontra. Létezésünk kulcsa a Vénusz. Most jók a hajózási irányok, Ariadné fonalát pedig sohasem szabad szem elől veszítened, mert örök sötétség az... sincs. Ja és vigyázz magadra, mert az istenek sokan vannak és olyanok mint a kalózok. Drogból van a világ körülötted, de jó lenne, ha egyszer tiszta fejjel néznél körül. Nem lehet más a feladat, mint megváltani. Miért fél a galamb az embertől, erről írj ! Hiszen itt mindenki demokrata lett és a galambok továbbra is félnek az emberektől ??? Hát akkor mégsem volt itt fülkeforradalom, és nem jött el a rendszerváltás kánaán, lett helyette nyomor meg cunami a biliben. Oszt jöttök prédikálni mégis selejt eszmékkel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése