2011. december 15., csütörtök

Kukázással vádolva - újabb feljelentések ellenem

Látom a sátán nem nyugszik. Akkor most leírom, hogyan került hozzám az információ. Valamelyik napon arra járt a Horánszky utcában egy nagyon sötét kabátos cigány asszony, akinek egyetlen jó szórakozása az volt, hogy az éj leszálltával szerte-szét szórta azt a bizonyos kukát. 2Ki géppel száll fölébe, annak térkép e táj" én gyanútlanul arra jártam épp. És lehajoltam egy cetliért, ami a kukáktól kb. 3-4 méter távolságra volt. A porszem akkor került a gépezetbe, amidőn megpillantottam, hogy a cetlin K. Éva neve volt. Ez ugyanis a nőgyógyásza. A cetli másik oldala is Bori írásával írva azonban még érdekesebb:
97E (Sáránd)
Szt Kereszt temp.
Balassagyarm
Kévekötő u. 14
a balassagyarm. balassagyarmat utcát jelent, csak gyorsan lett leírva. Kétséges az, hogy itt rokonokról lenne szó, az ember a rokonainak a címét nem írja föl sebtiben, hanem tudja hol laknak.
Itt rögtön eszembe jutott a Gyalog-galopp, amikor a titkos sziklavéseten vitatkoznak, mivel a mondat vége >>> biztos így végződik? igen így - ahhhhhh.
Egyszóval a lényeg az, hogy azonnal a taxiba szálltam és 6000-forintért elvittek az isten háta mögé. Itt megtaláltam akkor úgy éreztem - számos nyom mellett, a párkapcsolatom legsötétebb pontját, Lövésem nem volt, hogy mennyi az idő, de ha már ennyi pénzért ide jöttem be is csöngettem. Nagyon készséges és kissé ijedt idősebb nő nyitott ajtót. Érdemben nem tudott nyilatkozni, ezért meg kellett várnom amíg a hidegben énekeléssel szórakoztattam magamat hajnalok hajnaláig és szarrá nem fagytam. Olyan reggel 8 óra körül hajlandóak voltak a mimikrire. Persze ezzel sem kerültem közelebb a megoldáshoz. Az is kiderült később, hogy én követeltem a 6000 forintomat. Ezt nevezik hamis vádnak vagy fekete legendának a spanyol történelemben. Semmiféle összeget nem kértem, nagyon udvariasan elbeszélgettem velük, és nagyon bízom benne, hogy nem szeretnének eme házszám lakói hamis vádakkal harcolni ellenem, de ma a Víg utcai rendőrkapitányságon közvetve azt tudtam meg, hogy én pénzt követeltem. Ez nagyon érdekes pont, nem követtem el bűncselekményt, ezért a történetemet kiszínezik. Súlyosbító körülményt keresnek a bítóhoz.
Megint ott tart a történet, mint az előzőekben, hogy én 400 000 forint végkielégítést kértem, lelépési díjat. Később kiderült, hogy a főnöke találta ki, a XY ezt is elismerte. Nem tettem feljelentést, magam intézem a dolgaimat, az államnak nem hagyok beleszólást. Elmondom, hogy a világ hogyan lenne jó - pl ha valaki egy párkapcsolat után pszichiátriai ellátásra szorul egy szakítás miatt, akkor
annak a családja - esetemben a nőé, tegyük föl hogy szakított(viszonya van velem), az köteles lenne 400 000 forint kárpótlási díjat kifizetni, ha haláleset, öngyilkosság történik akkor minimum 1-2 millió forintot. A blog főszerkesztője nem tűr továbbra sem, semmiféle igazságtalanságot, hamis vádat, szemétkedést. Akik hamisan vádaskodnak azokhoz utolsó figyelmeztetés, ha nem vonják vissza vádjaikat, még ma elviszem a démont. A démon teljes mértékben a spirituális harc része, aki rápillant az elveszett. Nem szívesen nyúlok ilyen aljas eszközökhöz, sziddhivel is lehet pusztítani, bármilyen negatív karmát is hoz majd rám, minden irányból támadva vagyok, részeben tisztességtelenül államhatalom, rendőrség, ügyészség, bíróság és párkapcsolatom is ezért önvédelemnek tekintem a sziddhiket is és a démont is. A rám szabadult poklot kénytelen leszek a magam eszközeivel spirituális úton elpusztítani.
Miért? Mert nem tehetek mást, nem engedhetem meg, hogy méltatlanok ujjongjanak a tetemem felett, ezért a mai naptól végső heroizmust várok el magamtól. A Víg utcai rendőrkapitányságnak azt üzenem, hogy ne telefonálgassanak, mert nem fogom felvenni a telefonjukat - a mai naptól nem él a telefonszámom sem. Kizárólag hivatalos idézésre lettem volna talán hajlandó befáradni önökhöz - de nem vagyok hülye, látva az epilepsziájukat amikor megláttak a barátnőm mellett, hogy befáradjak, fáradjanak csak maguk. A lakcímemen ne is próbálkozzanak, teljesen reménytelen (a jelző moderálva), mert nem vagyok otthon - jó előre felkészültem a legutolsó pokolbéli (a jelző moderálva) alantas támadására. Elég időm volt rá. Önöknek, hogy elkérték a telefonszámomat bizonyára kibaszott sürgős lehet az ügyem, bizonyára eddig is nagyon sok kenőpénzt kaptak (a jelző moderálva) CSHI-tól például a hamis látleletekért, hamis vádak kitalálásáért, ezért még konzultálnak is önökkel a (a jelző moderálva), órákat. Hogy mi legyen a vád, kihallgatás címén igaz Nagy Gergely Ákos hadnagy az ügy úgyis átkerül majd máshoz, ezért be lehet tenni vádként és milyen jó ötlet ez, hogy én követeltem 6000 forintot. Aztán röhögcséltek ezen, hogy ez milyen okos dolog volt. Arra persze nem gondolsz, hogy a sértettnek a hamis vádban tanácsot adsz, megütheted a bokádat, nem kellett hozzá különösebb intelligencia, hogy levezessem, mert magamtól is rájöttem, hitvány premisszákból éspedig le fogom vezetni a bíróságon is , kíméletlen logikával, innentől kezdve (jelző moderálva) már csak az újságíróké a feladat, melyik szerkesztőségbe vigyem tisztességtelenek?. Egyébként amíg ott álldogáltam, felismertem előzetes letartóztatásom alatt azt a pszichiátert, aki ugyanitt kihallgatott, ez nem volt más, mint Keller Éva, akkor is próbálkozott belevinni bizonyos kétes vádpontokba, de 136-os IQ val és magas EQ val rendelkezem szánalmas próbálkozás volt és átlátszó és primitív ahelyett, hogy pszichés állapotom felől érdeklődött volna, vérszagra jöhettek...
aki kisietett onnan és nem kizárt, hogy az én ügyem miatt mozgósították. Ő egyébként a Hírháttér Multimédia (Molnár F. Árpád és csapata) alapján az emberiség fő ellenségei közé tartozik. Én nem látom benne ezeket a kvalitásokat. Azt hittem az emberiség ellenségei nem ennyire szánalmasak.
Néhány Hírháttér idézet befejezésül:
"Keller Éva állami tömeggyilkos pszichiáter, egyetemi tanár"
"
Utána az utcán tudósítást kezdtek készíteni, mire megtámadta őket Keller Éva embere, és tettleg nekiesett Molnár F. Árpád Alapító-Főszerkesztőnek"
Utóiratként talán annyit még, hoznak egy embertelen törvényt a hajléktalanok és a kitaszítottak ellen pl. kukázás - és rögtön meg is vádolnak vele. Tovább nem kommentálom, mert a háttérben pontosan mint felfejtettem a vádirat a rendőrség és az un. sértett közreműködésével készül ellenem a napokban. Nem tartom kizártnak azt sem, hogy az előző vádiratban az a képtelenség is helyett kapott, hogy én ököllel ütöttem meg és azt nem tartom kizártnak, hogy szintén valami rendőr ötölte ki ezt a baromságot is, egyrészt mert látszólag ilyennel vádolni rendkívül primitív és tarthatatlan, de a célnak megfelel, hiszen, körém fekete legendát szőnek ezáltal (és mosakodhatok), mert minden felhasználható ellenem, legfőképpen a hazugságok és a hamis vádpontok. Az sem számít majd a bíróságnak, hogy ha én ököllel ütöm meg akkor nem minimális horzsolás lesz rajta, amit ő vakart oda, a körmével, vagy valamelyik családtagja karcolta meg fogkefével, hogy legyen valami de azért beletették a vádiratba. Csak ennyit akartam hozzátenni a hamis látleletektől a sértetti igazmondásig. Hazánkban még röntgen felvételeket is hamisítanak. Mindez talán régóta fizetőeszköz kérdése (észre sem vettük) és nem igazságszolgáltatás. Amúgy pedig magasról le van szarva minden. Nem fogok a gonoszok kétségein rágódni, ők tudati szinten is a pokolban vannak, én csak néha. A másik az, hogy felesleges épp ezért ezen dühöngeni,a lényeg és a legfontosabb Sai Baba szerint is a tiszta lelkiismeret. Tiszta szívvel, ahogyan József Attila is megfogalmazta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése