2011. július 28., csütörtök

Idézetek a Szent könyvekből

Mát. 24.32
"A fügefáról vegyétek pedig a példát: mikor az ága már zsendül, és levelet hajt, tudjátok, hogy közel van a nyár:"

Ez az idézet röviden talán azt jelenti, hogy közel van a valódi élet, az aranykor és
múlik már a bűn hatalma az ember felett, ez az amit az ember a zsigereiben is csalhatatlanul érez majd, hogy a gonosz varázslat a végéhez közeledik. Nem vallásról és nem hitről beszélek, hanem ősbizalomról a Létezés iránt. A bűn pedig, mivel ontológia kategória, ezért a lét lefokozódásával egyenlő bizalmatlanság, és egyben tévedés, nem tudás, általában boldogságot keresni ott ahol nincs.
Előzetesből való szabadulásom előtt három-négy nappal éreztem azt, hogy szabadulni fogok - gondtalanul indultam a sétára - nem zavart az sem, hogy megint bekóstol az ügyeletes zsaroló. Noha rácsok vettek körül és őrök, mégis szabadabb voltam, mint valaha bármikor is az életben. Új remények...
Hazaértemben nehéz dolgom volt, hiszen 9 egeremből már csak hárman maradtak, Koczó pedig sántított már, nem akartam őket a terrárium fogságában tartani tovább, nehéz szívvel, de elengedtem őket, egy ideig kijártam oda, vittem nekik diót, de már másnap nyomuk veszett. Elnyelte őket a sűrű nyári bozót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése