2011. július 14., csütörtök

Az antiszemitizmusról és a Novák Elődizmusról

Novák Előd egyébként nem zsidózott, de vannak helyette jó páran, akik vele kapcsolatosan már zsidóznak is. Ha az volt a célja Lázár Jánosnak, hogy minél több zsidózó komment lepje el az internetet, akkor sikerült. Megdöbbentő szintet tudnak elérni egyes vérnáci blogok a zsidózás terén. Én a blogomat egyelőre nem díszíteném Szálasi Ferenc axiómákkal, nem élek ezzel a lehetőséggel, még akkor sem, ha a nemzettudattal és magával a szocializmussal, mint kifejezéssel sincsen semmiféle problémám. Az igazság az, hogy nem tudok azonosulni az ilyenfajta politikával. Főleg azzal, ha már így alakult, hogy az életterünket a mongol és a török óta át kell adjuk az idegen hatalmaknak, akik váltják egymást, legalább tegyünk egy gesztust irányukba és ismerjük el az érdemeiket is. Vannak íratlan szabályok, nem gúnyolódunk zsidókon például, nem azért, mert jelen helyzetünkben nem tekintjük mondjuk politikai ellenfelünknek őket, hanem azért, mert vannak bizonyos nemesi szabályok, amelyeket jóérzésű ember, még akkor is betart, ha az adott pillanatban elborult fejében éppen nem úgy gondolja. Értékes embereket veszíthet a magyar-ügy, ha ilyen szintre akarunk lesüllyedni. Meg a jó politika, innen a fotelből nézve a maximális tisztelet megadása a politikai ellenfélnek. Ezért is döbbentem meg, amikor Vekerdi nézeteit a cigányságról gúnyolódás formájában láttam viszont. Nem igazán volt célom az, hogy egy teória miatt támadási felületet adjak, olyan embereknek is, akik még nem érettek egy ilyen információ diplomatikus kezelésében. Függetlenül mindettől, hogy most megbánást kellene tanúsítanom, inkább a munka helyett a Luther által lenézett kontemplációhoz fordulok. Egyébiránt már írtam, nem tudok azonosulni az Árpád-sávos lobogóval sem, nem azért mert történelmi jelentőségét még fel sem fogtam, hanem azért a negatív konnotációért, ami miatt most az nácinyilas zászló lett. Egyetlen egy zászlóval tudok azonosulni, a fekete lobogóval. Anarchisták előszeretettel lobogtatják, én viszont úgy gondolom, a 20 éve regnáló aktuálpolitikai helyzet miatt a legalkalmasabb, hogy a Jelen-korszak nemzeti lobogója legyen. Novák Előd egyébként nem zsidózott, a történelmi egyházak vitájában szerintem arra utalt, hogy nem létszám függő az, hogy a történelmi egyház kategóriájába kerüljön egy felekezet vagy egyház. Ezt a létszámhiányt aztán Fónagy rávetítette a holokauszt áldozataira. Mindenképpen túl van reagálva az ügy, ha egy 90 éves nénit kilakoltatnak, akkor Lázár János nem dühöng, ha egy 87 éves néni kiugrik a fideszes kilakoltatás miatt és meghal, jó Lázárunk akkor is kussol, ha egy hajléktalant vesén üt a rendőr majd, mert a kukába nyúlt és az urak megparancsolták, hogy nem nyúlhat a kukába, akkor sem háborog majd. Szóval ez az egész nyilas-nácis és zsidózós ügy bűzlik. Mint írtam, mindez egy propaganda fogás, amely által a megátalkodott és sunyi kapitalisták a valós problémákról elterelik a figyelmet. Novák Elődtől amúgy is elvárja a szavazótábor, hogy néha zsidózzon egyet, ezért 899 999 ember adta a szavazatát, nem lenne jó törvényileg szabályozni, hogy bizonyos szavak : zsidó, cigány ne hangozhassanak el az országgyűlésben. Én példának okán nem zsidózok, le is írtam, miért nem vagyok Szálasi Ferenc rajongó. Irritálónak találom, ha valaki zsidó gyalázó axiómákat tálal és tart etalonnak a blogján. A tartarossz nincs ilyen sanyarú helyzetben, mi tiszteljük az ellenfelet és tisztes küzdelemben fogjuk legyőzni, de elsőként a saját házunk táján kell söprögetni, ha még nem vitte el a hitel vagy a közüzemi számlamaffia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése