2011. február 27., vasárnap

Felfüggesztve egy másik HÍRHÁTTÉR IS

A NAGYATÁDI HÍRHÁTTÉR Mint kiderül, nem csupán Molnár F.Árpád került a célkeresztbe. Tehát a letiltás háttér oka nem a HÍRHÁTTÉR. A BRFK más úton jutott olyan információkhoz, hogy letiltatta? Ezt nevezik sötétben vagdalkozásnak. Percek alatt történt mindez, nem elhallgatható tény, miután levelet írtam Molnár F. Árpádnak a Tánczos-üggyel kapcsolatos információkat kértem, a levél 9 nap múlva érkezett meg? Eközben többen jelezték, a blog olvasói közül is, hogy nem tudnak küldeni az emailcímemre emailt. Felhívom az államhatalom figyelmét, ha valami baja van velem, álljon ki bátran és ne a háttérben hurcoltasson meg ártatlan internetszemélyiségeket, vagy tegye közüggyé, azt ami közüggyé tehető. Hivatalos idézésre hajlandó vagyok megjelenni bármelyik rendőrkapitányságon. Így ez azt jelenti, hogy nem áll szándékomban senkinek a befolyásolása, azért mert emailt váltok valakivel, az az illető még nem feltétlenül ért az elveimmel egyet. Az egyetlen dilemma pontosan ez volt a blog létrehozásával kapcsolatosan, hogy önök olyan embereket hurcolnak meg, akik noha kapcsolatban állnak velem, de nézeteink ég és föld lehetnek és mindezek alapján alkotmányellenesen a bíróságon hátrányos megkülönböztetésnek teszik ki őket! A montesquieu-i elveket legalább tartsák be, különösen akkor, amikor esetemben, ártatlan emberek is odasodródnak a bírói pulpitus elé, ez nem kizárólag az én felelősségem, hanem az önöké is. Annyiban az enyém, hogy nem akarok közreműködni abban, hogy valaki miattam bármiféle hátrányt szenvedjen, mert megilleti a független döntés ez az én dilemmám, az hogy én magam alatt vágom a fát, nem jelenti azt, hogy ezt a fát önöknek másokra rá kell dönteniük és meghurcoltatniuk. Ésszel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése