2012. június 21., csütörtök

Szegény Híradó - A nemzeti sportuszodáról, a Koppány Csoportról (Hírháttér film) - és hírek kunyhóbontásokról

 18-án a Markó utcába voltam beidézve, a tárgyalás, mint később kiderült 19-én lett volna, de elnapolták szeptemberre. Mire hazaértem az otthonvédők tüntetéséről, már meg is találtam a levelet.  A bírónő bizonyára nyaral és ez a legfontosabb, felőlem maradhatna a Bahamákon vagy a Seychelle-szigeteken az állam pénzén, én maximum a Langerhans-szigeteken nyaralhatok, de még onnan is kitoloncolnak, mint bűnözőt. Kánikula ide vagy oda mit tehettem, mint vádlott, elmentem a Margit-szigetekre nyaralni szerdán. A Hajós Alfréd nemzeti sportuszodába. A történet ott végződött, hogy elbágyadtam a tűző napon, így szénné égtem, vörös lettem és nehezemre esik az írás, olvasás és várjuk a melanómát is. A legrosszabb helyzete egy nemzeti sportuszodában mindig a vendégnek van. Én is meglepődtem, mikor láttam, hogy az 50 méteres medencében úszkálnak az uszoda vendégek. Nem ez a megszokott ugyanis, mert első a magyar vízilabda sport és ezért hamar vége is lett a szokatlan és önfeledt úszkálásnak, mert a vízipóló edzés miatt mindenkit szokás szerint áttereltek a 33 méteres medencébe, oda ahol aztán alig kaptam levegőt és szabad vízfelületet, bár az is igaz, hogy ma szerencsére az úszómester nem szólt be senkinek, mint a múltkor, amikor megalázó módon rásípolt egy kövér gyerekre, hogy nem való neki ez a fajta mozgás, azonnal hagyja abba és meg ne próbáljon többet háton úszni, ússzon mellben inkább vagy jöjjön ki azonnal a medencéből és válasszon másik sportot. Nem volt itt Donáth László mszp-s evangélikus lelkész sem, aki  törzsvendég és az mtv egy ismeretterjesztő vallási párbeszéd jellegű műsorában megengedte magának az alliterációt "Ábrahám hágta Hágár-t" mondatot. Mire a rabbi még a fülét is befogta fájdalmasan. Kertész Ákost sem láttam a 33 méteres medencében. Bizonyára a víz alá nyomta volna valaki ismét és megint. Mélyvíz és bója csak mélymagyaroknak.

A Koppány Csoportot támadó, megdöbbentő pszichopátia és skizofrénia közeli, agyhalott youtube kommenteket lehet olvasni, és már megjelentek a fenyegető jellegűek is. Nehéz feldolgozni a híveknek a lila ködben népszerű vezérük cselekedeteit. Megszoktam már azt is, hogy bárhol a hajléktalan ügyekben is arról pofázik például ugyanez az antiszociális "többség", hogy "ő nem ad többletjogokat a hajléktalanoknak. Mi jogon?". Idáig terjed a jogegyenlőség elve, ha abból hátránya származik egyetlen hajléktalannak akkor már alkalmazni kell, követelik. Az index fórumon is bérnickeknek neveztük ezeket a megélhetési senkiháziakat, akinek konstruktív gondolatuk ugyan soha nincsen, és nem is volt, mivel 1 bites az agyuk, de az éppen uralkodó párt kifizeti őket, így volt ez 2006 őszén, amikor is úgy ellepték az indexet, mint a sáskahad, aztán Gyurcsány után kámforrá váltak és most 2012-ben is egyre több ilyen felülről irányított megnyilvánulás van. Készül tehát az újabb sáskajárás, ezúttal Orbán vezér irányítása alatt.
"Köszönet a filmért és a nevekért. A nevek mellett a címek is meglesznek. Megtalálunk titeket Koppány csoport, a családtagjaitok is remeghetnek. Túl messzire mentetek.
Enyém a bosszúállás, azt mondja az Úr. Nem fogtok többet védtelen polgárokat riogatni. Mert sok embernek tele a töke veletek. Isten áldja a rendőröket." ember magyar

A Város Mindenkié csoportnak ugyan sikerült tárgyalnia a X.kerület alpolgármesterével, és időt nyerni a Terebesi erdőben élő kunyhólakó hajléktalanoknak, de máshol és másutt tovább folynak a kunyhórombolások, tovább folytatódik a módszeres népirtás, ezúttal a XII.kerületben. Az önkormányzat a kutyapiszok ellen kampányolt, ez a kampány annyira jól sikerült, hogy a Kissvábhegy környékén gombostűkkel teleszúrt, füstölt disznónyelveket rakott ki halálos kutya csaléteknek egy pszichopata fajzat. Annyira jól sikerülnek a szegényellenes kampányok is a mindenkori kormányok részéről, mint látható a youtube-n a kommentekből, hogy ezek bizony szögeshús kommentek. Elég a közvéleményt a hajléktalanok és kiszolgáltatottak ellen hangolni, vagy a kutyapiszok ellen és máris eredménye van. Agyhalott, fertelmes hozzászólók, akikkel értelmes vitát folytatni szinte lehetetlen próbálkozás, hiszen az államhatalom propagandája és az állandó parancsra történő és pártszimpátiák szerinti szervilis magatartás forma olyannyira lezüllesztette őket, hogy így érvek helyett maximum nyakon csapni lehet őket, mert azt még képesek megérteni az ilyen baromarcú ember magyar nevű IQ-bajnokok is. Aki speciel egyrészt nem is lehet ember, mert agyilag még egy gyerek szintjén sincsen, másrészt magyar nemember sem lehet, mert a rendőrséget élteti.

Kapcsolódó oldalak:
Vigyázat kutyások kegyetlen csalik a Kissvábhegyen Hegyvidék
A Terebesi erdő lakói egyeztettek a kőbányai önkormányzattal AVM BLoG
Újabb kunyhóbontás várható - most Budán AVM BLoG
Hivatali útvesztőben Magdival - Néhány hetes haladék a kunyhó elhagyására  AVM BLoG
Koppány Csoport 18-án, a Búza utca super 8 után Hírháttér Multimédia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése