Ez egy kicsit magánjellegű és érthető okokból már el nem küldésre szánt levélből lett bejegyzés, de megosztom a blogon is.
Ma Magyarországon kizárólag a korlátlan megtorlásból és az elrettentés
elvén áll a büntetés végrehajtásnak nevezett az adófizetők pénzén
fenntartott emberkínzó gépezet, amely visszaesőket szabadít ránk a
reszocializáció helyett. Én anno pontosan
azért küldtem egy levelet a Jobbiknak, hogy vonják vissza Gergényi
Budapest-díját, hogy a Fidesz-KDNP-s eknek kötelező legyen lépniük az
ügyben, valamelyik oldalra állniuk és ezt megtették, visszavonták a
díjat és Kertész Ákos is rosszkor írt, rossz helyen, mert lendületbe
jött a Tarlós. Egyébként pontosan arra számítottam, hogy ezenfelül, ami
felért egy lefokozással, már nem fogják elővenni. ha Gergényi szóba
kerül, eldugják valahova, nem szerepel a köztévében sem csinos
színésznőkkel a szemkilövő, most nem sztárolják, hanem hibernálják,
hogyha a nehezebb idők jönnek megint elő lehessen húzni valahonnan.
Stadler a Táncos-ügyben is megmutatkozott emberi oldaláról, az ember a
börtönben, ha szerencséje van, találkozhat olyan emberekkel is, akik
azért jóval különbek a mai politikus kasztnál. Egyébiránt tudom, hogy
senkit nem érdekel, de Kertész Ákosra én speciel egyáltalán nem
haragszom, elnéztem neki amit összefirkált, így lehetőleg ne az én
nyakamba akarják varrni azt, hogy miattam emigrált Kanadába, nem én
nyomtam a víz alá az uszodában sem és elhatárolódok minden
antiszemitizmustól és a pozitív és negatív diszkriminációtól is. Amikor TGM kirohant a Moszkva térre a szamurájkardos eset miatt, rohamsisakos nácikat vizionált, ha egy vizigót szúrt volna meg egy bunyevácot, a füle botját sem mozdította volna meg. Schweitzer József főrabbinak minek szólnak be? Kinek ártott Schweitzer József? Én a PAX tv-n mindig is
tisztelettel figyeltem vallástudományos érdeklődésem okán is a főrabbi megnyilatkozásait, vagy Raj Tamást, akinek rabbiként
teológiai kötelességből ugyan naiv elképzelései voltak az
eszkhatológiáról, de a ragadozók eltűnésével végül is nem mondott
hülyeséget. Egyszóval boldogok a szelídek. És egyáltalán nem tartom okos
politizálásnak az állandó jellegű antiszemitizmust, ami búvópatakként
felbukkan itt a levélfolyamban. Nem mintha a nem állandó jellegűt okos
politizálásnak tartanám, de bűnnel nem lehet politizálni. Minden esetben,
az ember szubjektív életében vannak barátok, lesznek később ellenségek
is, lesznek csalók, árulók mint voltak már a Jézus idejében is. Lesznek
olyanok is, akik porkoláboknak adnak, lesznek akik a barátjuknak
mondanak, de aztán rámásznak a feleségedre is, vagy életed nagy
szerelmére pusztán baráti gesztusból, hogy felismerd egy kurva volt,
amíg te börtönben voltál. Aztán számold össze, hogy ezek közül, akik közvetlenül megkeserítettek, hány százaléka volt katolikus, református, buddhista boszorkány vallású, ezoterikus őrült, hány nő és férfi volt közöttük, és hány cigány és zsidó és hány magyar és mélymagyar és hány kínai és hány tibeti?
Nézd ebben az országban minden romokban hever,
bár elég gazdagok is szerencsére sokan vannak, meg akik jólétben
áztatják a lábukat. Úgy van ez, hogy ahol a király beteg, ott a népe is
megbetegszik. Ilyenkor elindul a grál keresés. Az pedig politikai úton
nem található meg. Én spec felháborodtam azon a zsidózáson, amit az
Andrássy útnál műveltek Dániel Pétert várva. Nemes hazafiságra van szükség,
és harcra is csak elsősorban önmagunkkal, szerencsés az aki már nem harcol önmagával,
családja van és hazája. Nekem a börtön jutott. Mert majd mondják
megérdemeltem, a börtön előzetesben volt időm három hónap alatt élet és
halál között megérteni, hogy valójában igen, megérdemeltem a szenvedést,
nem azért amit elkövettem, hanem amit addig tettem és három hónap után
jó volt tiszta szívvel és reménnyel szabadulni, mert már éhségsztrájkba
kezdtem volna épp. Nem áll jogomban olyan vélt vagy valós igazságokat sem cáfolni, sem kritizálni, ha valaki úgy éli
meg a jelent, vagy véli a szent radikális jobb, hogy a cionisták támadnak a Csurka-féle összeesküvés elmélet szerint.
Nem osztom a Gaudi-féle típustant a jó zsidó (hazafi),
rossz zsidó (kozmopolita) hozzáállást sem, amiben Dániel Péter a rossz oldalra került,
mert nyakon öntött egy faszobrot. Jól tette. Úgy gondolta igaza van,
biztos szorzott-osztott otthon, aztán rádöbbent, hogy nyakon kell
öntenie Vitéz Nagybányai Horthy Miklós szobrát, és megcselekedte, amit
megkövetelt tőle a haza. Ez nem változtat azon a magatartáson, hogy mindig
megpróbálunk valakit magunk fölé helyezni, aki több nálunk, akire büszkék lehetünk talán saját kisebbrendűségi hitványságunk ellensúlyozásából fakadóan vagy a kényszerneurózistól
vezérelve, ez jó esetben egy történelmi szobor a múltból, rossz esetben
egy Gyurbánt emelünk a trónra vagy egy Orcsányt (Puzsér Róbert nyomán).
Az is egy más kérdés, hogy itt ebben az ügyben a te életedről van szó,
még akkor is ha elbagatellizáltam és nem akarok okoskodni sem, az
felesleges. Úgy gondolom bűnnel nem helyes politizálni és az antiszemitizmus bűn. Én
ezért nem fogok senkit megítélni, egy speciális politikai környezetben, mert az a te igazságod, de nem ítélem el Dánielt sem a
szoborrongálásért. Nekem elég azon meditálni, hogy a szőnyeg amit kaptam
és a mű karácsonyfa, amit Jézus születésének 2011. évfordulójára is megtiszteltem, azt egy zsidó származású idős nőtől kaptam, így mindennap eszembe jut a múlt és
a jövő is, a volt és a lesz is. "Elmúlás, ebből vagy te is". TAT TVAM ASZI. Egyébként és nem egyébként amit a Koppány Csoporttól láttam az követendő példa volt mindenki számára,
még akkor is, ha RGL és Balogh között kiéleződött a helyzet.
Ambivalens egy helyzet számomra minden tekintetben, mert az egyik 72
éves néniért képes lennék védelmezőként harcolni, míg a másik ügyben egy
szintén 72 éves néni az (haszonélvezője lesz) elszenvedője az én magánéleti tombolásomnak.
Olyan jelképek ezek, mint Gábriel és Mihály a Szent Koronán. Azért el
kellene gondolkodni nekem is, hogy miért védelmezek valakit és miért
támadok valakit. Egyesek azt gondolják, hogy csak mosakodok a blogban,
ez sem baj. Már 2006 különös őszéről írtam. Imre aki általános iskolai
osztálytársam épp felbukkan, ezúttal hajléktalan formában, felismerem benne a Világkirályt, az Igazság Királyát és Te vagy az mondat közepén egyben egykori osztálytársamat is? Tiszteletem jeléül az egyetlen előtt akinek számadással tartozom sírva féltérdre ereszkedek (mert a világ várja isten fiainak visszatérését), tudva azt, hogy Isten fia felvette egy hajléktalan formáját és azért fordulok hozzá kétségbeesett segítségért, mert
látom rajta, hogy ő ismeri az alkohol titkait és megivott már mindent
ami iható, ismertem rá egykori osztálytársamra - mivel épp az a rögeszmém, hogy metilt ittam a szegedi albérletben és
megvakulok. Ekkor egy vak emberrel találkozok, hogy csak fokozódjon a helyzet, miért is? Akit elkísérek az orvosi
rendelőbe, a zuglói vasút állomásnál megiszok egy sört, a vak fintorog és
érzi a szagokat, nőszagot érez, borzongás és sötét. A legfurább alakok merészkednek elő az éjszakába, csápjaik nincsenek, de a következő generációjuknak már lesz az is. 2006-ot írunk. Kiderül a vakról, hogy ő irányítja itt ezt a kisebb, helyi alvilágot. 2006 ősze miatt mindenki felbolydul. Elindulok, időközben egyre több a lumpen bűnöző a kocsma körül, nyomom az etilt, a táskámat is kinézték, én pedig kifecsegtem, hogy hol lakik a magyarok sámánja, ezért elindulok hozzá, hogy előbb érjek oda mint a rablógyilkosok, mivel tudom róla, hogy ő régóta iszik. Apám meghal, a sámán eltűnik, mert a B felbukkan az életében újra és elhozza nekem és rituálisan összeköti az életünket. Előtte egy 5mm-es üvegcse ami a paranoiát okozta egy megvilágosodás folyamán a szervezetem kilöki, 5 szemorvosnál jártam, pszichiátriára akartak vinni. Sok a mondanivalóm, de kevés a mondatom rá.
Friss hír:
Zsidó származása miatt vertek meg egy idős férfit Budapesten HÍR24
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése