2012. június 12., kedd

Levél a levlistára

Ez egy kicsit magánjellegű és érthető okokból már el nem küldésre szánt levélből lett bejegyzés, de megosztom a blogon is.

Ma Magyarországon kizárólag a korlátlan megtorlásból és az elrettentés elvén áll a büntetés végrehajtásnak nevezett az adófizetők pénzén fenntartott emberkínzó gépezet, amely visszaesőket szabadít ránk a reszocializáció helyett. Én anno pontosan azért küldtem egy levelet a Jobbiknak, hogy vonják vissza Gergényi Budapest-díját, hogy a Fidesz-KDNP-s eknek kötelező legyen lépniük az ügyben, valamelyik oldalra állniuk és ezt megtették, visszavonták a díjat és Kertész Ákos is rosszkor írt, rossz helyen, mert lendületbe jött a Tarlós. Egyébként pontosan arra számítottam, hogy ezenfelül, ami felért egy lefokozással, már nem fogják elővenni. ha Gergényi szóba kerül, eldugják valahova, nem szerepel a köztévében sem csinos színésznőkkel a szemkilövő, most nem sztárolják, hanem hibernálják, hogyha a nehezebb idők jönnek megint elő lehessen húzni valahonnan. Stadler a Táncos-ügyben is megmutatkozott emberi oldaláról, az ember a börtönben, ha szerencséje van, találkozhat olyan emberekkel is, akik azért jóval különbek a mai politikus kasztnál. Egyébiránt tudom, hogy senkit nem érdekel, de Kertész Ákosra én speciel egyáltalán nem haragszom, elnéztem neki amit összefirkált, így lehetőleg ne az én nyakamba akarják varrni azt, hogy miattam emigrált Kanadába, nem én nyomtam a víz alá az uszodában sem és elhatárolódok minden antiszemitizmustól és a pozitív és negatív diszkriminációtól is. Amikor TGM kirohant a Moszkva térre a szamurájkardos eset miatt, rohamsisakos nácikat vizionált, ha egy vizigót szúrt volna meg egy bunyevácot, a füle botját sem mozdította volna meg.  Schweitzer József főrabbinak minek szólnak be?  Kinek ártott Schweitzer József? Én a PAX tv-n mindig is tisztelettel figyeltem vallástudományos érdeklődésem okán is a főrabbi megnyilatkozásait, vagy Raj Tamást, akinek rabbiként teológiai kötelességből ugyan naiv elképzelései voltak az eszkhatológiáról, de a ragadozók eltűnésével végül is nem mondott hülyeséget. Egyszóval boldogok a szelídek. És egyáltalán nem tartom okos politizálásnak az állandó jellegű antiszemitizmust, ami búvópatakként felbukkan itt a levélfolyamban. Nem mintha a nem állandó jellegűt okos politizálásnak tartanám, de bűnnel nem lehet politizálni. Minden esetben, az ember szubjektív életében vannak barátok, lesznek később ellenségek is, lesznek csalók, árulók mint voltak már a Jézus idejében is. Lesznek olyanok is, akik porkoláboknak adnak, lesznek akik a barátjuknak mondanak, de aztán rámásznak a feleségedre is, vagy életed nagy szerelmére pusztán baráti gesztusból, hogy felismerd egy kurva volt, amíg te börtönben voltál. Aztán számold össze, hogy ezek közül, akik közvetlenül megkeserítettek, hány százaléka volt katolikus, református, buddhista boszorkány vallású, ezoterikus őrült, hány nő és férfi volt közöttük, és hány cigány és zsidó és hány magyar és mélymagyar és hány kínai és hány tibeti?
Nézd ebben az országban minden romokban hever, bár elég gazdagok is szerencsére sokan vannak, meg akik jólétben áztatják a lábukat. Úgy van ez, hogy ahol a király beteg, ott a népe is megbetegszik. Ilyenkor elindul a grál keresés. Az pedig politikai úton nem található meg. Én spec felháborodtam azon a zsidózáson, amit az Andrássy útnál műveltek Dániel Pétert várva. Nemes hazafiságra van szükség, és harcra is csak elsősorban önmagunkkal, szerencsés az aki már nem harcol önmagával, családja van és hazája. Nekem a börtön jutott. Mert majd mondják megérdemeltem, a börtön előzetesben volt időm három hónap alatt élet és halál között megérteni, hogy valójában igen, megérdemeltem a szenvedést, nem azért amit elkövettem, hanem amit addig tettem és három hónap után jó volt tiszta szívvel és reménnyel szabadulni, mert már éhségsztrájkba kezdtem volna épp. Nem áll jogomban olyan vélt vagy valós igazságokat sem cáfolni, sem kritizálni, ha valaki úgy éli meg a jelent, vagy véli a szent radikális jobb, hogy a cionisták támadnak a Csurka-féle összeesküvés elmélet szerint.
Nem osztom a Gaudi-féle típustant  a jó zsidó (hazafi), rossz zsidó (kozmopolita) hozzáállást sem, amiben Dániel Péter a rossz oldalra került, mert nyakon öntött egy faszobrot. Jól tette. Úgy gondolta igaza van, biztos szorzott-osztott otthon, aztán rádöbbent, hogy nyakon kell öntenie Vitéz Nagybányai Horthy Miklós szobrát, és megcselekedte, amit megkövetelt tőle a haza. Ez nem változtat azon a magatartáson, hogy mindig megpróbálunk valakit magunk fölé helyezni, aki több nálunk, akire büszkék lehetünk talán saját kisebbrendűségi hitványságunk ellensúlyozásából fakadóan vagy a kényszerneurózistól vezérelve, ez jó esetben egy történelmi szobor a múltból, rossz esetben egy Gyurbánt emelünk a trónra vagy egy Orcsányt (Puzsér Róbert nyomán). Az is egy más kérdés, hogy itt ebben az ügyben a te életedről van szó, még akkor is ha elbagatellizáltam és nem akarok okoskodni sem, az felesleges. Úgy gondolom bűnnel nem helyes politizálni és az antiszemitizmus bűn. Én ezért nem fogok senkit megítélni, egy speciális politikai környezetben, mert az a te igazságod, de nem ítélem el Dánielt sem a szoborrongálásért. Nekem elég azon meditálni, hogy a szőnyeg amit kaptam és a mű karácsonyfa, amit Jézus születésének 2011. évfordulójára is megtiszteltem, azt egy zsidó származású idős nőtől kaptam, így mindennap eszembe jut a múlt és a jövő is, a volt és a lesz is. "Elmúlás, ebből vagy te is". TAT TVAM ASZI. Egyébként és nem egyébként amit a Koppány Csoporttól láttam az követendő példa volt mindenki számára, még akkor is, ha RGL és Balogh között kiéleződött  a helyzet. Ambivalens egy helyzet számomra minden tekintetben, mert az egyik 72 éves néniért képes lennék védelmezőként harcolni, míg a másik ügyben egy szintén 72 éves néni az (haszonélvezője lesz) elszenvedője az én magánéleti tombolásomnak. Olyan jelképek ezek, mint Gábriel és Mihály a Szent Koronán. Azért el kellene gondolkodni nekem is, hogy miért védelmezek valakit és miért támadok valakit. Egyesek azt gondolják, hogy csak mosakodok a blogban, ez sem baj. Már 2006 különös őszéről írtam. Imre aki általános iskolai osztálytársam épp felbukkan, ezúttal hajléktalan formában, felismerem benne a Világkirályt, az Igazság Királyát és Te vagy az  mondat közepén egyben egykori osztálytársamat is? Tiszteletem jeléül az egyetlen előtt akinek számadással tartozom sírva féltérdre ereszkedek (mert a világ várja isten fiainak visszatérését), tudva azt, hogy Isten fia felvette egy hajléktalan formáját és azért fordulok hozzá kétségbeesett segítségért, mert látom rajta, hogy ő ismeri az alkohol titkait és megivott már mindent ami iható,  ismertem rá egykori osztálytársamra - mivel épp az a rögeszmém, hogy metilt ittam a szegedi albérletben és megvakulok. Ekkor egy vak emberrel találkozok, hogy csak fokozódjon a helyzet, miért is? Akit elkísérek az orvosi rendelőbe, a zuglói vasút állomásnál megiszok egy sört, a vak fintorog és érzi a szagokat, nőszagot érez, borzongás és sötét. A legfurább alakok merészkednek elő az éjszakába, csápjaik nincsenek, de a következő generációjuknak már lesz az is. 2006-ot írunk. Kiderül a vakról, hogy ő irányítja itt ezt a kisebb, helyi alvilágot. 2006 ősze miatt mindenki felbolydul. Elindulok, időközben egyre több a lumpen bűnöző a kocsma körül, nyomom az etilt, a táskámat is kinézték, én pedig kifecsegtem, hogy hol lakik a magyarok sámánja, ezért elindulok hozzá, hogy előbb érjek oda mint a rablógyilkosok, mivel tudom róla, hogy ő régóta iszik. Apám meghal, a sámán eltűnik, mert a B felbukkan az életében újra és elhozza nekem és rituálisan összeköti az életünket. Előtte egy 5mm-es üvegcse ami a paranoiát okozta egy megvilágosodás folyamán a szervezetem kilöki, 5 szemorvosnál jártam, pszichiátriára akartak vinni. Sok a mondanivalóm, de kevés a mondatom rá.

Friss hír:
Zsidó származása miatt vertek meg egy idős férfit Budapesten HÍR24

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése