2011. április 7., csütörtök

A blog célja - ha van ilyen

A blog sikerei között tartható számon, a tradíciónak, mint súdrák lenézésének az eszköze -leleplezése, hogy a magukat általában tradícionalistáknak valló gondolkodók a proletariátus szerepét összemosták a csandálákkal. Mahátma Gandhi is hasonlót tett, ő haridzsanoknak nevezte őket, ez az elgondolás nem a kaszt rendszert
hivatott eltörölni, hanem a negyedik kasztot (varnát) a kaszton kívüliekkel (csandálák, cigányok, dombák) azonos szintre emelte. A tradíciót valló nézetek sajnos fordítva tettek, a negyedik varnát akarták a kasztonkívüliek szintjére lezüllleszteni. Lelepleztem, hogy ez a következetlenség az aranykori gondolkodótól igencsak távol áll.
Sajnos Hamvastól egészen a Pannon Frontig a tradicionalizmus szerepe ebben a politikai propagandában ki is merül. Senki nem vonta kétségbe Hamvas úttörő szerepét, ahogyan a keleti filozófia, az őshagyomány, a kereszténység terén valóban sokat tett azért, hogy a ma embere a sötétben tapogatódzás helyett, valós identitásához és isteni szakrális őseredetéhez közelebb kerüljön. Az, hogy ő akkor azzal a rendszerrel szemben állt, tulajdonképpen politikailag lényegtelen, hiszen ezzel a rendszerrel is szemben állunk, oppoziciót foglalunk el, ha őt olvassuk. A tradícionalisták élen Józsa Péter Pál pannon frontos főszerkesztővel, nem csak a Piccolinó kocsmában vetették meg a hídfőállásaikat, hanem letörték a keresztet.
Pontosabban a horogkereszt negyedik szárát, ezáltal a Purusa szuktam, a Rig-véda társadalmi tanításának lényegét megcsonkították. Parasuráma pedig lesújt a romlás erőire! Parasuráma mitológiai történetéről hallgatnak a Pannon Front szerkesztői.
Parasuráma összeférhetetlen a royalizmussal. Pedig választani kell, aranykor, tisztaság, romolatlan világ, valódi nemesség vagy sötét európai feudális royalizmus.
Parasuráma ("csatabárdos Ráma"), aki, bár bráhmanaként a bölcs pár, Dzsamadagni és Rénuká fiaként született, huszonegyszer pusztította el a Kártavírya által vezetett, hatalmukkal visszaélő ksatriyákat (a harcos társadalmi rendet)
(forrás: http://www.terebess.hu/keletkultinfo/lexikon/visnu.html)
Az ékam-szat (Egy-IGAZ) szemszögéből persze mindez nem olyan jelentős, hiszen mint írtam, a valós felszabadulás szemszögéből a társadalmi törvények egy olyan keretet biztosítanak, amelyek nem önigazolásul szolgának, hanem meghaladásul és ezáltal lényegüket vesztik, hiszen az olyan emberre, aki még jelen életében eléri a felszabadulást, hogyan vonatkozhatnának a kaszttörvények. Érdekesség, hogy Alekszandr Dugin nézeteivel maradéktalanul szinte egyet lehet érteni, hiszen közérthetően levezeti a szembenállás 4 fő alapelvét a világkormánnyal szemben, tradíciót képviselő Horváth Róbert számára ez elfogadhatatlan, hogy nemzeti és szociális is legyen állampolgáraival egy állam, amely nemet mond a Szép Új Világra.
Alekszandr Dugin írása magyarul a Pannon Frontban egyik számában jelent meg elsők között, Galambos Tamás - Arany kor c. festményével illusztrálva. Ezért a képet belinkeltem:

Linkajánló:

PaNNoN FRoNT (29. 30. 31. 34. szám)
Divine City - Alekszandr Dugin
Alekszandr Dugin - A világkormány ideológiája
Alekszandr Dugin - Erós lázadása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése