2012. március 7., szerda

Menedékvétel - Láma Ole Nydahl 2000.12.03.


Ha egyelőre nem is próbáltam menedékjogért folyamodni bizonyos országokhoz, jó ha tudják ellenségeim is, hogy Buddhában és a buddhista tanban, a Lámában és a Szanghában is menedéket vettem megszabadítottak pár hajszálamtól is egy ollóval, és szabadulva a karma kötelékéből egy piros és szent zsineget is kaptam a nyakamba. Tévedés ne essék, ez nem az a piros selyemzsinór, amit az MSZP Zuschlag János nyakára kötött. Törökméz és városligeti lufiárusokat és MSZP-seket sehol nem láttam a megáldandó tömegben. Innentől kezdve félreérthetetlen jelekből ítélve én voltam a kiválasztott és az eljövendő Buddha is. Ezt persze akkor ott senki nem merte elmondani nekem.
Előtte a Láma Ole Nydahl egy tibeti szent ereklyével ütögetett végig mindenkit, aki be mert állni a sorba, amely ereklye első látszatra is elég rémisztő volt, valami göcsörtös koromfekete botszerű valami, talán egy szerzetes ősi botja, amivel az útonálló rablókat gáncsolta el macskaügyességgel és verte nyakon. Engem főként az rémített meg leginkább, hogy amikor sorra kerültem túl sokáig bíbelődött velem és a mellkasomra is csapott vele (valami karmikus gubanc vagy gond lehetett a megáldásom körül), e tevékenysége közben a homlokát a homlokomhoz szorította - ez lehetett az áldás átadásának a módja. Kérdés az, hogy ki áldott meg kit, lehet, hogy én voltam az aki megáldotta őt, nem tudom. Külön érdekesség, hogy titkos menedék névként Láma Ole Nydahl eltérve az addigi hagyománytól minden jelenlévő számára a Karma Dordzse nevet adta akkor, és egyben felajánlotta azt is, hogy a következő alkalommal, aki külön nevet szeretne, az lecserélheti. Logikailag nem is nehéz kikövetkeztetni, hogy egy titkos nevet tehát miért is teszek közzé. Bizonyára lecseréltem vagy mégsem?
(bejegyezte: Karma Dordzse Gyémánt)

Linkajánló:
A menedékvétel jelentősége(Gyémánt Út-freeblog.hu)
Buddhizmus ma(Gyémánt út - Karma Kagyü vonal)

Ekönyv ajánló:
Láma Ole Nydahl: Ahogy a dolgok vannak(Magyar Elektronikus Könyvtár)
Láma Ole Nydahl: A Nagy Pecsét(Magyar Elektronikus Könyvtár)
Láma Ole Nydahl: Minden határon túl(Magyar Elektronikus Könyvtár)
Láma Ole Nydahl: Egy jógi 108 válasza(Magyar Elektronikus Könyvtár)
Láma Ole Nydahl: Egy jógi 109 válasza(Magyar Elektronikus Könyvtár)
Láma Ole Nydahl: Egy jógi 110 válasza(Magyar Elektronikus Könyvtár)
Láma Ole Nydahl: Egy jógi 111 válasza(Magyar elektronikus Könyvtár)
Előkészületben a jógi 112. és 113. válasza. (ez csak rossz vicc volt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése