2011. január 8., szombat

Késelés történt a Keleti pályaudvarnál

Egy feltehetően cigány származású utas fizetés helyett a kést választotta. Jó oka van annak, hogy nem lettem taxisofőr, noha minden papírom megvan hozzá. Egy ideig valójában taxiztam, valamikor a 1990-es évek elején, rövid ideig. Egyetlen egyszer nem fizették ki a fuvart, cigányok voltak, egy kövér cigány asszony volt az egyikük, aki fizetés helyett a képembe tolta a köteg pénzt (igen büszke volt gazdagságára), természetesen ez a dolog akkor megviselt zöldfülüként felkészületlenül ért, lehet, hogy ez volt a szerencsém. Én nem álltam le velük kekeckedni, mivel a család többi tagja is lassan kiszivárgott a házukból pressziót gyakorolva, gondolom bevált trükk volt az ingyen fuvarhoz. Jelen esetben, aki megszúrta a taxisofőrt, börtön helyett azonnal hasba kellene szúrni. Ha egyszer szúrt, akkor kétszer, ha kétszer szúrt akkor négyszer. Azért mert az áldozata vétlen volt, de ő maga nem, így neki mindenképpen nagyobb büntetés jár, mint az ártatlannak, különben igazságtalanok lennénk. Ugyanakkor a legközelebbi hozzátartozóját is meg kell szúrni egyszer, mivel ő maga is ártatlanra támadt. Tehát ez lenne a kiterjesztett megtorlás a szemet szemért elv alapján, ha a jog rendszerünk ilyen lenne. Ehelyett az történik, hogy börtönbe kerül, ahol többségi társadalmat képezve arra szocializálódik, hogy a fehérebb bőrűeket csicska-köcsög terror alatt tartsák. Így aztán nagyon könnyű nagypofájú visszaesőket kitermelnie a börtönnek. Ami történt a keletinél az vér és döbbenet. Teljes káosz, a buszok álltak, vértócsa, rendőrök és mentőautó. Félreértés ne essék, nem csak negatív példa volt taxizásom során, például az igen rossz hírű dzsumbujba is szállítottam cigány utasokat, és borravalót is kaptam, pedig anno másra számítottam., a legrosszabbra, valami ilyesmire, ami most történt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése