2010. december 13., hétfő

UFÓ 1989


UFO UFO UFO UFO
"A hírek szerint 1989. november 24-én egy pápai meteorológus a Göncölszekérnél erős fényjelenségre figyelt fel. Láttak ilyet Pécs és Ausztria felett, sőt Békés megyében is. A fényes objektum később szétvált, és négy önálló fényegységgé változott. A meteorológus, amikor kiment cigarettázni, két kondenzcsíkot maga után húzó, nagy sebességgel mozgó gömbszerű objektumot látott néhány másodpercre. A különleges tárgyakat a meteorológiai radarok - köztük egy szentgotthárdi - is rögzítették."
Érdekes magyarázat, hogy ők maguk kötelékben repültek és ez okozhatta a a jelenséget, arra lennék csak kíváncsi, hogy hogyan vette fel a kötelék a csészealj alakot :-)
NegyedikDimenzió4D
A rendőrök által érzékelt ufó a kis képen és főleg a videón megnézve, nos az tökéletesen szemlélteti és igen erősen emlékeztet a fényes pontok elhelyezkedésére és az un. kondenz(láng)csíkokra is, mivel teljesen így néztek ki, az egyetlen különbség az, hogy méreteiben az általam és katonatársaim által látott az bizony csillaghajó volt,nem szimpla csészealj.
Nos mint írtam és az eset egyik szemtanúja voltam, a négy önálló fényegység nem különvált (ezt persze távolabbról lehetett különválásnak érzékelni, mivel az űrhajó elképzelhetetlen méretei és irányváltozása miatt így érzékelték!!!, hanem része volt a monumentális objektumnak, a kondenzcsík, a narancsos színű pulzáló csillag, és a zala megyéből észlelt ék alak is (lásd hírháttér legalsó fotó a bescannelt cikkből), összegezve igazolja azt, hogy amit láttunk az pontosan az volt, amit a hírháttérnek is megírtam.
Minden kétséget kizáróan kijelentem, hogy amit láttam és rajtam kívül még három határőr katonatársam, az semmi más nem lehetett, mint egy óriás űrhajó. Olyan szögben
közelített a föld felé, hogy nem is érkezhetett volna máshonnan, mint a világűrből,
folyamatosan pulzált a narancsfény, teljes mértékben kizárható, hogy más ország légteréből jött át, nem, ez egyenesen jött a föld irányába.
Leöltöttem a google térkép föld funkcióját, kíváncsi voltam mit láthattak az ufóból...és milyen szögben érkezett...
Egyébként az Aszklépioszról írott írásom nyomán bizonyára sokan kételkednek abban,
hogy épelméjű vagyok-e. Én tudtam azt, hogy szavahihetőségem csorbát szenved az UFÓ- val kapcsolatban is, ha vallástudományi tárgyú elmélkedésem majd ködös miszticizmusba fullad, de mivel hiteles szemtanúkra alapoztam a jelenséget és megtaláltam az összefüggéseit is, így konklúzióként megállapítható, hogy a Római KAtolikus Egyház ősi pogány rituálékat és pontos beavatásokat őrizhet és fel is használ de, hogy van valami köze van az Aszklépiosz-jelenséghez és a betiltott pagani (falusit jelent a pogány szó)kultuszokhoz az számomra biztos. Az már csak hab a tortán és a két jelenséget összeköti, hogy maga a csuhás-csuklyás alak akire természetesen nem hatott a földi gravitáció sem lehetett más, mint egy földönkívüli, akit az egyház Krisztus Urunk megmentő kegyelmébe ajánlott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése