2013. március 18., hétfő

Akik nem Orbán Viktort akarják megtaposni március 15-én

Milla tüntetés 2013 március 17-én , a Kálvin téren (forrás: paraméter.sk)
Elkezdődött a kampány. A végső pártarmageddon előtt vagyunk. A Minotaurusz fél, éhes és bömböl. A csiga elnyelt egy gombfocijátékost, a párduckagyló egy gombfocilabdát. Úgy riadtam föl, hogy a lepedő a poloska két lábát is kiszakította. Nem tudom miként került a takaró alá, amikor egész télen életjelét nem adta, hogy létezik. Sajnálom, hiszen van ebben valami ezoterikus szál, ami a poloskákhoz köt. Nyugodj békében zöld. A szarkapár építi a fészkét, minden reggel erre ébredek mostanában. Tegnap kirándultam, és egy dagadt varjúfióka károgott rám a fáról, még nem nőtt föl, de már nagyobb volt, mint egy kifejlett példány. A Gyorskocsi utcában belebokszoltam a falba, minden reggel. Elkezdődött a kampány, civil mozgalmak sorakoznak be a pártok és pártemberek mögé. Mindenkinek kötelessége beállni a három-négy oldal közül valahová. Az ELTE-n matricával zsidóznak. Számomra nem kérdés, hogy mindez helytelen. Vannak pontok, amin túl lehet lépni, így Heller Ágnes filozófus 2006 tagadásán is. Nem gondolom, hogy a magyar több lesz attól, ha beleragad a lényegtelen cselekedetekbe, mivel a nomád lelkület ezt soha nem engedné meg magának. Aki a régi dolgokhoz és sérelmekhez még mindig ragaszkodik, az sóbálvány lesz, az idő megkövesíti. Ami él az általában mozog és leginkább változik. A dinamikus tett, jót tenni, a statikus: megmaradni a haragban. A harag pedig démon. Számomra ilyen egyszerű magyarázata van annak, hogy miért nem vagyok fanatikus antiszemita vagy anticionista. Azért mert az utóbbi az előbbihez vezet. Az előbbi pedig már önmagában is súlyos általánosítás. Tamás Gáspár Miklós végre kimondta a lényeget a Kálvin téren rendezett Milla tüntetésen. A választás bojkottja a lehető legjobb megoldás abba az irányba, és ez már az én véleményem, hogy minél kevesebben legyünk, akik esetleg legitimációval járulnának hozzá a rendszer fenntartásához - a további legitimálás pedig nagyon nagy hülyeség lenne szerintem. A kövér varjú valamelyik családtagjának néz, a "Titán lépcsőn" haladok föl a Széchenyi kilátóhoz. Tél van, a kémlegyek is alszanak. Nem látok lopakodó yetit sehol, sem kidobott márciusi karácsonyfát. Itt persze valami zavar lehet a rendszerben, ezen a ponton ahol a kémlégy is megjelent és most pedig ez az irdatlanul kövér varjú, amelyik ráadásul borzolja a tollait. Csak abban bízhatok, hogy ez nem valami varjúrobot, vagy terminátor amit idebasztak, mert Kounalakis innen nem messze van elszállásolva és kezd a Bándy Kata-ügy is Twin Peaks szerű rejtéllyé válni. Nagy hó van. Áder János aláírni készül, már csak Isten tudná megállítani a lejtőn az országot. Ha aláírja, nincs Isten sem, nem csak haza és család. Rend van. Folytatódnak a kilakoltatások és a rendszer továbbra is követ szeretne adni kenyér helyett az emberek 12%-ának. A rendszer továbbra is hallgat a drogmaffia leszámolásokról, vagy azt is ami zajlik, lásd Vizoviczki-ügy, csak cseppenként adagolja a nézőknek, mert a közbiztonság iránti rendíthetetlen tévénézői bizalomnak fent kell maradnia. A Millás tüntetést persze én most lezárom azzal a rövid definícióval, hogy ellenzéki és nem rendszerellenes tüntetés volt. Még akkor is, ha voltak olyan radikálisabbnak látszó transzparensek is, hogy a rendszert kell leváltani és nem a kormányt. Én sokszor leírtam már, hogy "ha meghallom azt a szót, hogy demokrácia, rögtön a revolveremért nyúlok". A lényeg, hogy minden politikai ügy, még a bűnügy is. Aki pedig választani, szavazni megy 2014-ben, azt én hazaárulónak tekintem. Egyébként az észak-koreai filmet, ami a szent kapitalista nyomorról szól és magyar hajléktalanok is szerepelnek benne (Blaha aluljáró) a YouTube cenzúra leszedette. Csak a tapsolós kommunista pártkongresszusos észak-koreai filmek maradhatnak fent, az amerikai és a nyomasztó magyar nyomor filmkockái nem. Kettős mérce? A facebookon úgy olvastam az eseményt, hogy  "akik nem Orbán Viktort akarják megtaposni március 15-én". Megtaposni vagy megtapsolni nem mindegy.

Kapcsolódó oldalak és BET hírek:
Twin Peaks: Cooper ügynök álma YouTube
Telefontanú: látta Katát és P.Lászlót civakodni a Széchenyi téren YouTube user: 66masodperc
Térfigyelő felvételek (rövid változat) Bándy Katáról YouTube user: vagatlan
NNI-s házkutatás a BV által feljelentett Stohl Andrásnál a BV-t leleplező könyve miatt hvg.hu
Vizoviczki - avagy, bukhatna akár a teljes magyar állam Echelon Leleplező BLoG

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése