2012. december 14., péntek

Tabula smaragdina - Barangó és a kézigránátok

Bár a napokban ostoroztam a népszerű ezotériát, ezen az ostorozott kategórián azért kívül esik Hermész Triszmegisztosz Tabula smaragdinája. Azért fontos ezt megemlítenem, mert nagyon hasonló jellegzetesen a blogbejegyzéseim befejezése is a Tabula smaragdina záró mondatához. "Amit a nap hatásairól mondhattam, befejeztem."
Amit a ragadozók szaporodásáról mondottam, továbbra is fenntartom. Azért különös ez, mert egy ideig valóban az Arany Rózsakereszt szellemi iskolájának előudvarában voltam, ha nem is tudatosan de részesülhettem tudatalatt a hermészi szimbólum jelentésében. Teiresziász is két kígyóerőt uralt, ami talán a jövőbelátás képességét is szimbolizálta. A kundalini és az általam megálmodott platóni filozófia eredete közös. Ezért igazán az ember feladata a két világ összehangolása a becsvágyé és az érzéki világé. Hermészről, mint pszükhopomposzról is megemlékeztem egy mécsesgyújtás keretében, amikor a Venyigén egy rab felakasztotta magát furcsa körülmények között (egyedül volt a zárkájában). És Hermész a tolvajok Istene is egyben, és a rab tolvaj volt másfél év helyett az állam már előzetesben végzett vele: megölte. Én Gyorskocsi utcai rabtársaimat, előzetesben hajótörötteknek láttam nem bűnözőknek. Egyikük felett sem törnék pálcát és megerősített ez a tapasztalat abban, hogy ezt a primitív, sötét, középkori intézményt, hogy börtön, azonnal fel kell számolni. Sajnálatos, hogy jelenleg is zajlik a Titán-RGL által elindított konfliktus. Ez talán annyiból mégis hasznos, hogy van idő letisztázni, ki mit gondol az otthonvédelemről, vagy a Hírháttér álláspontjáról az ügyben, vagy az antiszemitizmus kérdésköre szintén. Én pártfüggetlen blogger vagyok, az hogy egy tüntetésen megjelenek, nem feltétlenül jelenti azt, hogy én oda tartozok, bármennyire is szeretnének az ATV nézői előtt nácinak beállítani engem, persze náci vagyok, nem turista. A másik az, hogy mindenfajta antiszemitizmust, gyűlölködést elvetek, még azt sem legitimálnám, ami anticionista megmozdulás, mert akaratlanul is antiszemitizmus lesz a vége, abba torkollik ugyanis. Most is csak útba ejtettem a tüntetést esti túrám részébe iktatva, és szerencsére nem voltam már ott az izraeli zászlóégetésnél, mert még véletlenül lefotóznak és bejárja a világsajtót a képem, mint a múltkori eseménynél, aztán senki nem mossa le rólam, hogy náci és nem érdeklődő turista vagyok csak . A teljesen hülyék kedve miatt ki fogom írni egy láthatósági mellényre, hogy kvázi médiaként vagyok jelen, mint független blogger és nem "náciként" jelentem meg. Egyébként lényegtelen, de a szónoki beszédben hangsúlyozásra került az elhíresült Barangó keresztényirtó beszéde a Tilos rádióban, már akkor gyanút kellett volna fognom, hogy itt ezek bizony zászlót fognak égetni és a tudatmódosító cukorkák is már működésbe léptek. Tehát nem volt vissza út. Időben megléptem tehát, amíg a pirománia és a cukorkák hatása elhatalmasodott a 100 fős tömegen. Barangót egyébként én kedvelem, és karácsony előtt bocsánatos bűn, ha ő ki akarna irtani minden keresztényt, óhajtó mondat volt, ezért meg is lett néki bocsájtva, meg amúgy sem vagyok kibékülve azzal a duális világképpel, ami a mai napig képes értelmes központi idegrendszerek készretételére is rövid időn és vallási tébolyodottságon át. A világot többé senki ne ossza föl jóra és rosszra, igenre és nemre (magyarázókártya: itt arról van szó, hogy valaki felosztja a világot kétfelé és ezáltal legitimálva érzi máris magát, hogy ítélkezzen). A modern rózsakeresztesek a hermészi hagyományt is nem kétszeresnek hanem háromszorosnak nevezik:
1. az igaz istenszolgálat
2. az igaz felebaráti szeretet gyakorlata
3 cselekvés és beszéd a Szentlélek erejéből.
Barangó, a Qss egykori frontembere (forrás:punknetwork)

Barangó vagyis Bajtai Zoltán rendkívüli módon megalapozta jövőjét, azt hogy radikális körökben a neve még ennyi év után sem merült feledésbe és a homályba, sőt az izraeli zászlóégető szertartáshoz is nevét adta a rituáléhoz. Bátran nevezhetjük újősmagyarítva az eseményt Barangó-szernek. Még Erdő Péter bíboros is anno arra kérte híveit, hogy imádkozzanak Barangóért. Barangó tehát a zászlóégetők és az alkoholisták védőszentjévé válik survivor jelenségként majd az idők folyamán. Mert az idők folyamán minden összemosódik és az égbolt feltekeredik. Barangó legutóbbi blogbejegyzésében így vall az alkoholfüggők ezoterikus képességeiről:
"Mindig is nagyon büszke voltam arra a képességemre, hogy egy idegen faluba érkezve, amikor letett a busz vagy a vonat, elég volt szétnéznem, és máris tudtam, hogy melyik irányban van a legközelebbi kocsma." Barangó tehát bolyong a pokolban a Magyar Nemzet és a dualista világnézet szerint. A pokolban vannak azért szabad alternatívák a tautológia alapján is, lehet még a bolyongáson kívül kijáratot is keresni és falnak ütközni. Meghalni is szabad. Hinni szabad pl a pokolban a feltámadásban is. Én például olvastam Swedenborg Menny és pokol című nagyszerű és forradalmian új tanokat kihirdető könyvét. A legszebb gondolat az volt, hogy az ember miután meghal, nem is tud róla baszki, hanem ugyanúgy folytatja tovább az életét, mintha élne, nos ez is lehetséges a pokolban. A pokolban egy dolog nem lehetséges és ez különbözteti meg a poklot a többi szar helytől, nem a pokolban lenni.
Amit a ragadozók szaporodásáról mondottam továbbra is fenntartom.

Kapcsolódó oldalak:
Barangó bolyongása a lelki pokolban MNO
Barangó blogja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése