2012. december 22., szombat

Összefoglaló - Karácsony előtt és világvége után

Fejezetek a britek cselekedeteiből (forrás:Múlt-kor)
Mivel közeleg a legfőbb ünnep, így három nappal a legsötétebb nap után ideje lesz feltámadni. Egy réges régi költői est jut eszembe, FEL TÁMADUNK amelyen elhangzott ez a szóvicc is. A téli depresszió súlyos állapotában és a vesztes tippmix szelvények láttán és egyéb meg nem említett okok miatt is él bennem a reménytelenség. Akaratos ember vagyok és nem adok fel dolgokat, de néha holtponthoz érkezek. 21 egy ilyen dátum volt, a barátnőm szerint. Vagyis azt állítja, hogy a világvége végül is megtörtént, csak individualizált formában. Vagyis valójában amit átéltem, az a kollektív és egyben egyéni halál volt. Karácsony lesz, az emberek halat ölnek ilyenkor, gerincen basszák az élőlényeket. Én egy kicsit neheztelek a Müller üzletláncra, mert az egyik B vitamin komplex tablettájukra ráírják, hogy nagyon fontos a B12 bevitel a vegetarianusoknak. Persze, tudtam hogy fontos. Később olvastam el, hogy szarvasmarha alkatrész
(az alkatrész szó eredete Kurt Vonnegut: Bajnokok reggelije) is van a kapszulájukban. De akkor tényleg bazmeg kitört rajtam a szipojlázadás. Az ember már hindu szimpatizáns sem lehet a saját hazájában. Emlékszem arra a begyepesedett időre, amikor még szektás keresztény voltam és elutasítottam a krisnások süteményeit. Most bosszút állt rajtam a kék vagy a lila Isten, ja nem az isten a zöld. Egyébként törödne bárki is a egészséges életmóddal, a nagy izmok edzésével (tesztoszteron sokk), vitaminokkal, meg kesudió zabálással, ha úgy lennénk mint angliában, ahol a tesco polcain a sildenafil citrát készítmények vény nélkül elérhetőek. Ott gondolnak a TB-t nem fizetőkre is. Megdöbbentő tény, de az index fórumán olvastam mindezt, sőt korunk 40-es 50-es feketemunkás korosztálya már lassan kémiai házilaborokban állítja majd elő a létfontosságú kék tablettát. Azért lesz ez egyre fontosabb, mert számos olyan élelmiszer adalék anyag van, ami mérgező, nem beszélve a kálium tartalmú sóról[1], cukorbetegségről, rákról és a szélsőjobb által emlegetett néppusztításról - egyébként ez részben igaz is Latin-Amerikában el is értek az usákok szép eredményeket az abortusz kampányokkal, hogy kevesebb forradalmár szülessen. Amerikában a mai napig összefossák magukat a kommunistáktól, de már a szó hallatán is. Amikor azt olvasom, hogy marékszámra zabálja valaki az L-arginint, mert nem fizet TB-t és nem jut viagrához a proletár nos megdöbbenek. A szaporodás egyébként nemzetbiztonsági stratégia is. Ezért sem értettem, hogy a hard night-ot miért tiltották be, amelynek szedését én 40 felett engedélyeztem volna, ha én lehettem volna Orbán Viktor. A lényeg, hogy most utoljára még belerúgnak a bioboltokba és herbáriákba, a túlszabályozással, pedig a HN betiltásával (amiből 6 kapszula 4 000 ft volt) régóta nincs olyan kapszula a piacon, ami versenyezhetne a pfizerrel meg a lillyvel, de az egészség egyéb formái is kormány-ellenségnek számítanak  így a ginseng teák és a legkiválóbb minőségű ginzeng, a koreai vörös ginzeng is szemet szúrnak, de bármi más, sőt mostmár minden készítmény ellenség és csalás. Ezt olvasom egy biobolt oldalán minden termékükre vonatkozóan: "A 2012. december 14-én életbe lépett Európai Uniós "Tápanyag-összetételre és egészségre vonatkozó állítások" törvény következtében - a büntethető megfogalmazást elkerülendő – termékinformációkat csak a gyártó illetve forgalmazó cég visszajelzése után tudunk a termék mellé elhelyezni."
Az Európai Unióban felmerült kb fél éve a ginzeng félék  betiltása is ! Ez már diktatúra a javából. Úgy látom, hogy a gyógynövényekkel kereskedőkre rossz idők jönnek. A gyógyszergyártó lobbiban természetes félelem él, a természetes gyógymódokkal szemben. A betegség a legjobb üzlet számukra. Ezért még képesek szándékosan is előidézni azt. Hiszen a fegyverben és a gyógyszerben van a pénzük és a hitük is. Persze nem mondom azt, hogy egy biobolt ne lenne jó üzlet. A kínaikkal persze mindig meggyűlik a baja a lobbiknak, mert azok szeretnek lemásolni mindent, saját magukat leginkább, ezért ők vannak a legtöbben. Ha egyszer eljutok Hong-Kongba.

Karácsonyi ajándék ebook letöltéslink:
A szerző könyvének korábbi kiadása is megvan a házikönyvtáramban (Orientpress 1994), az új kiadás annnyiban különbözik a korábbitól, hogy a főbb buddhista iskolákat, irányzatokat is bővebben tárgyalja.
Ha Semjén Zsolt esetleg újra akarná írni a reinkarnáció témában a teológiai és szociológia diplomadolgozatát, akkor ez a könyv, főként a Számkhja és Jóga irányzatok részletessége révén nagyon hasznos segítség lehet.
Héjjas István - India ősi bölcsessége

Aki nem tudja felsorolni a csakrákat, ha álmában felkeltik, az nem is igazi (akár autodidakta, akár nem) vallástörténész, és ezoterikusnak is csak kontár lehet.
Haris Dzsohari - Csakrák - rejtett energiaközpontok

───────────────
[1] Kedvenc ásványvizem a Jamnica NA+ 900,3 K+29,4 nátrium-kálium aránya majdhogynem ideális. 31 szeres arány (36 szoros arány a tökéletes)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése