2011. június 18., szombat

A liberális propaganda és a kozmikus ember

Annak idején Gausz András filozófus Kant előadásain elhangzott, mint kérdésre adott válasz és vélemény, hogy a homoszexualitás nem más, mint bűn. Természetesen ez a rövid definíció elsőre talán úgy tűnhet, mintha közhelyszerű lerövidítése az emberiség egy részének a megbetegedett ösztönvilágának, bár inkább több górdiuszi-csomóval haladó keresztény-antropológiai álláspont,- akárcsak Kanté, aki ontológiából faragott antropológiát, talán csak azért, hogy mentse korát a tapasztalati szkepticizmustól a tudomány új oltárát védve és a hume-i tévesen empirizmusnak nevezett, azonban pontosan az empirizmust megingató filozófiájától.
Folynak a viták és a kutatások is a kérdésben, mennyire veleszületett, vagy mennyiben természetes az a fajta szexualitás, amelyik nem eredményez utódot.
Az kiderült a birkakísérletek során, hogy hormonálisan, ez a problémakör, mármint a homoszexualitás simán kezelhető.Martina Navratilova tiltakozott, aztán elhallgatták az ügyet, mert ezek a kísérletek a "kvázi a nácizmus propagandájára hajaznak". Tudunk már eltűnt rák és egyéb hiper gyógyszerekről, tehát ne is csodálkozzunk ezen, hogy ennek az igen fontos kutatásnak is keresztbe tettek. A lényeg, hogy a homoszexualitás, mint probléma (betegség, bűn, aberráltság) ma már elméletileg hormoninjekciókkal kezelhető lenne, de a háttérben olyan erők húzódnak meg, amelyek szándékosan akadályozzák a tudományt, hogy beavatkozzon ilyen kérdésekbe is, vagyis nem akarják (a materia felől) megoldani a problémát. Miután Buji Ferenc írását elolvastam és néhány felhördülést a magamutogató felvonulás kapcsán, nem árt józan ésszel elgondolkodni a miérteken is és bizonyos tarthatatlan álláspontokon is túl kell lépni. Felmerül a kérdés, hogy a propaganda, miért nem a kozmikus embert hirdeti, azt az embert, aki túllépet az élet körén és a létbe lépett, aki megvilágosodott, aki alantas emberi ösztöneitől felszabadult és nem köti a szellemiségét semmiféle materiális kötelék. Mivel ha valaki ilyen szellemi, metafizikai lépést hajtott végre, az egy kisebb világot megváltott a szenvedéstől, az valóban büszke lehet valamire.
Miért fontosabb az emberi bukott természet bűneit, velejáró hibáit, ösztönvilágának taszító voltát és annak poklára büszkének lenni és azt elfogadhatóként bemutatni. Megint csak egy olyan alvilági tendenciáról van szó, amely nem a valós emberi jogok védelméről szól, hanem a jó és a rossz, az igaz és a hamis relativizálhatóságáról.

És kérdezzük meg akkor azt is, ki a felelős? Az emberi természet része a bűn. De mi egyáltalán az, hogy bűn? A bűn ontológiai kategória. Bűn a másik lény lehetőségeit korlátozni, bűn a saját lény lehetőségeit korlátozni. A legnagyobb bűn pedig a másik élőlény lehetőségeit nullára korlátozni, tehát megsemmisíteni. A jó cselekedet, a másik ember lehetőségeit is bővíti. Ha adakozok, akkor a saját lehetőségeimből adok lehetőséget a másik embernek.
A lehetőség, mint tudati minőség maga a prima materia az arisztotelészi ontológia alapjain állva. Egyetlen egy gerinces élőlény képes még a retináját is újranöveszteni, olyan élőlény, aki közvetlen kapcsolatban maradt az ősanyaggal, ezen a lényen a lét romlása alig fogott , ez a szalamandra.

Ki az aki megsemmisít?
Az aki kikanalazza a méhből a magzatot, az aki fegyvereket gyárt és elad, aki mérgezi a folyóinkat, aki fogamzásgátló tablettákat gyárt és elad, aki a homoszexuális propagandát terjeszti és aki saját magát többre teszi embertársainál az egyenlőnél. Amikor Láma Ole Nydhal kijelentette, hogy abszolút gonosz nem létezhet, mert önmagát elpusztítaná, hosszú-hosszú évekre elgondolkodtam, ezért jók az ilyen (buddhista) kérdések - felvetődött, hogy valóban elpusztítaná önmagát vagy inkább, mivel a pusztulást kedveli, a pusztulás állandóságát fenn akarná tartani a végtelen univerzumban, végtelen ideig? Mit várhatunk tehát az abszolút gonosztól? Elsősorban azt, hogy kínozni fogja a teremtett világ lényeit, hogy olyan feltételeket teremt, amelyben a legszebb dolgok is a bűn és az enyészet mocsarában fognak elveszni. Lássuk be azt, hogy a küzdelmünk ezzel az erővel speciálisan személyes, spirituális, küszöb és határ, amelyet átlépve is talán csak veszíthetünk (nem biztos), mivel ő a határa mindennek (és mégsem).
Vannak akik azt állítják, hogy a homoszexuális magatartás természetes, hiszen az állatvilágban is ez megtalálható. Hát igen bölcs kijelentés, hiszen az állatvilágban az is zajlik, meg az ember világában is, hogy egymást is felfalják az élőlények, meg az emberek is (háborúk) más szinteken pl a kizsákmányoló kapitalisták is emberevők, csak az nem annyira látványos, mint a NatGeo csatornán látható természetes élettérért és szaporodásért való, vagy az állatfajok közötti harc. Tehát ölni is természetes és ilyen értelemben és értelmezésben a bűn és az ember természete nem elválasztható egymástól. Az ember általában ott kezdődik, hogy bizonyos belekódolt ösztönök célját, automatizmusát belátja és legalább nem hivatkozik rá, mint természetesre, mert az ember pontosan ott kezdődik, precíz, pontosan kialakult civilizációs és kulturális létben. Teszem azt, kedvenc kutyád meghemperedik a dögben, ezek után bizonyos emberi csoportok is madárdögökön fognak hemperegni, mert az állatvilágban is természetes, tehát tegyük mi is azt. Remélem szemléltettem azt, hogy miért devalválódott, involúciós tendencia az un. természetes ösztönökre hivatkozni. Vannak csoportok, természetesen politikai célokból terjesztik (ők még mindig a II.világháborúban élnek, számukra még nem fejeződött be a nagy antifasiszta küzdelem és tevékenység, érdekes a nagy jogvédők ezen címszó alatt nem emelik fel a szavukat, ha egy 70 éves öregemberre a rendőrség rárúgja az ajtót kilakoltatás során, vagy hogy a hajléktalanokat már a kukákhoz sem engedik az nekik nem népirtás, azt leszarják, nekik náci kell, ezért támadtak propagandájukkal Szíriára is és Irakra, hogy a Baath partot, mint nácizmust felszámolják!), hogy a homoszexuális aberráltság, mint szexuális viselkedés veleszületett. Inkább arról van szó, hogy fordítva van, arról hogy a hipotalamusz, vagy az amygdala pontosan az aberrált életforma hatása miatt változik meg és nem veleszületetten, tehát külső hatásra a személyiség és az ösztönvilág durva eltorzulásaival egyetemben, a belső elválasztású mirigyek is megváltoznak, működésük felborul akárcsak egy narkós életforma vagy más szenvedélybetegség esetében. Elég ha csak a jógára gondolunk, hogy milyen változásokat képes pár testgyakorlat gyakorolni az ember fiziológiájára, pszichéjére és szekréciós mirigyrendszerének a működésére. Belátható, hogy a liberális propaganda a hormoninjekcióval vagy akár hormontablettákkal való gyógyítás valós lehetősége helyett, nem kínál fel alternatívát, amit egyébként kutyakötelessége lenne az általa megbetegített embereknek felajánlani - mennyire károkozóként, kártékony propagandákkal van jelen és virulens korokozóként működik a társadalmunkban (LMP, FIDESZ, SZDSZ, MSZP). Minden cselekedetnek jelentősége van az életben. A folyamatos jóravalóság és egyenesség, önismeret és a törekvés kialakítja a jellemet. A helyes törekvés nem véletlenül a buddhizmus 8 szabálya között is megtalálható. Természetes, hogy egy hazug, liberális és igazságtalan rendszernek nincsen szüksége olyan emberekre, akik tudják még, hogy mi az igazság és a valódi emberi nemesség. Nekik tudatlan rabszolgákra van csak szükségük, gerinctelen erkölcsileg eltorzított, propaganda pókhálójába taszított tajgetosz-lényekre, akik sohasem lázadnak fel ellenük, akik könnyen kizsákmányolhatók, harcra képtelenek, mert ők maguk a gerinctelenek. Ezért valós kultúra helyett propagandával és szeméttel etetik a népet 20 éve.

Az iker megfigyelések már bizonyították, hogy bizony a szerzett tényező sokkal erősebben van jelen, mint gondolták. Egy másik megközelítésben a globalo-kapitalizmus, mint rendszer a tömegek személyes életterét radikálisan csökkenti és továbbra is fogja csökkenteni. Ez belső agressziót eredményez, a belső társadalmi agresszió következményeként statisztikailag is megnövekszik majd a homoszexuálisok aránya a társadalomban (ezért szükséges az un. liberálisoknak védeni az aberrációkat, mivel jelentős részüket ők maguk okozzák a kizsákmányoló rendszerükkel). Ilyen szempontok alapján az egyenlő életterek, vagyonegyenlőség, egy olyan életforma kialakítása, amelyik nem városi civilizáció, tehát nem csak anyagiakban, hanem térben és ideális népsűrűségben arányosan elosztott és egyben fajilag nem annyira heterogén, hogy a verseny a természetes szexuális ösztönt megbetegítse a legpreventívebb megoldás. A homoszexualitás méltatlan az emberhez. Kizárólagosan gyilkos ösztön és gyilkos szelekció. És természetesen liberális. Mert a verseny és annak következményei is természetesen természetesek és liberálisak. Egy aberrált rendszertől ne várjunk lehetetlent, csak aberrációkat. Vagy ahogyan azt már Robert Owen az utópista szocialista is megfogalmazta, hogy a környezet determináló hatása jelentős az ember jellemére. Nem mindegy, hogy milyen társadalmi közegben élünk!! Egy 21 éve tartó politikai aberrációtól, amely aberrált társadalmi légkört és főként aberrált környezetet teremtett ide és az ember alantas ösztöneire építené föl magát, attól ne is várjunk mást, mint rendőri erőszakot, kilakoltatást, szegénységet, politikai narkózist, munkakerülést és munkanélküliséget, maradandó jellemtorzulást, spekulációt és pusztulást, hajléktalanságot, tbc-járványt, hazudozást és poklot. Nekik az un. jogvédelem és az ilyen és hasonló felvonulások védelme nem más, mint alkalom a látszatra, mindez a színpadiasság, hogy ők bármiféle emberi jogokat is védenének. Nos ezért tűnnek fel időnként ilyen helyeken a véreskezű jogvédő szerepében a Néro-Gyurcsány féle patkány alakzatok is.


Linkajánló:
Buji Ferenc - A homoszexuális propaganda
A rendszeres marihuana fogyasztás miatt az amygdala
7%-al lett kiseb
b

A szalamandra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése