2013. január 14., hétfő

TIPPMIX figyelő - Serie A statisztika

A Cottbuson múlott a 40 ezer forintom, és nem sikerült, azóta még a roulettben is ritka nyeretlenségi szériát produkálok, kb 4-5 hete semmi nem jön be úgy, hogy papíron a hétközi totón 13-ast hoztam 4HS 4KS  5FIX-ből amiből sikerült 18 oszlopon 11 darab kilencest csinálni, a hétvégi totón ugyanezzel a tippelésel 11-est hozott az alaptippem de nem volt ötletem a 24 oszlopos 2 hibás variációból jobb oszlopokat permutálni a számítógéppel. Kivárásra nehéz játszani, főleg mostanában, amikor a totón is papírforma hetek vannak fölényben, és a tippmix is azért rendesen alatta van a nemzetközi oddsoknak, mindegy nem adom föl. Ezt a 10-20 ezer forint közötti évvégi és kezdeti veszteségi szériát, ami kurvára nem hiányzott, majd egy jó sorozattal átbillentem. Addig is megosztom itt a SERIE A statisztikát, amiből látható, hogy a bergamói bányászcsapat az Atalanta, a Torino és a Parma hozta eddig a legtöbb nem papír oddsot. A Bologna, ha jól számolom 16 forduló óta nem hozott B tippet a TippMix oddsok alapján. A héten hiába vettem volna mérget a Cagliari győzelmére, arra, hogy az Osasuna erősödött pedig még a gatyámat is rátettem volna, hogy a Real Madrid pontot vagy pontokat veszít, a Cagliarit el is találtam kötésben, de a szóló és fix mérkőzést megint vesztemre a francia elsőosztályból választottam ki. A Lille azonban most sem volt hajlandó meglepetést játszani és kikapni a Nancytól. És ebben a szezoinban még nem játszott a bajnokságban C tippet a Lille a fogadóportál oddsai alapján összeállított statisztika szerint, a francia második ligában a Chateroux is élen jár a fogadók szivatásában. Az olaszokat a zöldújságból vezetem és itt TippMix oddsok alapján van a statisztika elkészítve. C értelemszerűen a legmagasabb oddsot jelöli, azonos oddsnál pedig mindig a hazai csapaté az A vagy a B tipp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése