2014. június 29., vasárnap

Magányszféra - A szenvedés



Életem legszomorúbb napja van ma. Hosszú évek után visszakerültem abba a tudatállapotba, ahonnan elindult minden. Konkrétan nem kizárólag az fáj, hogy vége mindennek, hogy van valakije és nincs a sosem volt nemvolt: a világ. Az ittlét a fájdalmas, és az idő okozza a gyógyíthatatlan sebet, ami belepi majd ezt a történetet is, mint a futóhomok és elsodorja az emlékezetünket még tőlünk is, akik valaha voltunk. A felejtés, ami mindig árnyékként kísér minket, ebben a világban ahol a minden semmivé válik. Így kell lennie és "Nagyon fáj". Hiányozni fog, hiszen már nincs, mert megváltozott minden és nem tudunk visszamenni az időben addig a pontig. Ami volt közöttünk,hivatalosan most kezdi el a haláltusáját. Én ekkora fájdalommal nem tudnék őszintén nyitni, de fájdalom nélkül sem akarok, vérzek a keresztfán és sajnállak téged. Számomra mindig is központi kérdés volt a szenvedés. Hamvas azt írja, ez a planéta, ha lenne a föld az asztrológiában, bizonyára a szenvedő emberisten bolygója lenne. Buddha legyőzte a szenvedést. Én nem akarom legyőzni a szenvedést, hanem meg akarom hallgatni, hogy mit mond és mire tanít. Ez a sodrodás, mint minden, nagyon szomorú véget ér. Elindítottad a hazugsággal a folyamatot. Mert azt hazudtad, hogy súlyosan beteg vagy és engedjelek utadra, miközben randira mentél volna, amíg engem az üvegkalitkába zárnak, és nem jut el a hangom sem hozzád. Én semmilyen formában nem szeretnélek elveszíteni, de a hanyatló létünk az oka ennek is, a turba vagy máshogyan a zavar: a Kali-yuga, a legsötétebb korszak.
A szeretet akkor veszik el, ha elveszítjük a figyelmet. Figyelem nélkül nincs erkölcs, figyelem nélkül nem vehető észre az a sors, amiért felelősséget vállalunk. Ma nincs hűség, a szabadság pedig azt jelenti, minden szinten, hogy mindenki ellenséggé válik előbb vagy utóbb. Az érdek és az ego felülírja a szeretetet. Szeretni pedig annyi, tudni azt, hogy annak a másik embernek vagy élőlénynek sorsa van. Az elhagyás filozófiája ma az, hogy azért hagyunk el valakit, hogy nekünk jobb legyen és a másiknak rosszabb, ez pedig valójában fekete mágia, hiszen a magárahagyott ember sorsával nem tőrödik senki sem. A hozzám szervesen kapcsolódó életeknek a bogártól Istenig van egyfajta iniciatikus szerepe, ha felismerem a felelősséget abban, hogy nem rontok a helyzetén. Az egy másik kérdés, hogy az aki ront a helyzeten valójában nem törődik a sorssal, és ezért aki szakít és fájdalmat okoz, abban soha nincs szeretet, nem csak az én irányomban, hanem
a világ minden egyes pontjával szemben. Ezért azok a liberális párkapcsolati szabadságelvek szerint élnek és ezeket internalizálták azok soha nem jutnak majd túl a Szküllán és a Kharübdiszen. A szeretetlenség elnyeli őket és válságot válságra halmoznak, és destabilizálják a társadalmat. Alaptézis, hogy amennyire lehet nem okozunk szenvedést, a szenvedést nem növeljük a világban, a vegetarianizmus ebből ered, ugyanakkor az is alapelv, hogy aki szenvedést okoz, annak bizony szenvednie kell, pontosan azért mert nem ártatlan nem mártír és nem üldözött és nagyon is tisztában van lépéseinek az embertelenségével.

2014. június 23., hétfő

Gondolatnapló - A sámán útja

Pete Gábor felvétele a Mc Naugth üstökösről (Budapest)

V a l a h o l   e g y   l á m p a f é n y n é l
s í r v a   t e l i k   a   t ö r ö t t   é j f é l


Amikor apám meghalt, azon a napon egy üstökös jelent meg a nyugati égbolton, a Mc Naugth (jelentése: a semmi). Szántai Lajos is leírja, hogy Hunyadi János halálakor is megjelent egy üstökös:

 Jön, s elkezdi okítani Hunyadi Jánost. János pedig gyönyörűen felhívja a figyelmét arra, hogy a Mindenható Isten az egekben lakik, s ő azt a Mindenhatót ismeri és nem a teológusok véleményét. És ekkor vagyunk 1456 után, amikor megjelenik, és egész Európa egén látható egy hatalmas üstökös. Menetrend szerint érkezik. Mikor érkezett menetrend szerint ennek az üstökösnek az elődje? Nagy Lajos halálán van, és felbukkan egy üstökös, s mindenki tudja, hogy ez a király halálát jelenti. Ezt követõen pedig Hunyadi János halála elõtt jön az üstökös. Hunyadi a következőket mondja: „„ez az üstökös sok minden jelent"" – figyeljünk az észjárásra és a nagyságrendre, mert egy ilyen égi tünemény felbukkanásakor nagyon sok mindent el szoktak mondani, hogy mi mindent hoz magával, ezeket János is tudja, s a következőket mondja - „„de legfőképpen az én halálomat jelenti""- ennyire van ő az égi pályához odakötve."
/Szántai Lajos: Mátyás és a Pálosok III.rész /

Hunyadi János haláláról Bonfini elődje, Thuróczy János például így írt: „Az égboltozat magas csillagai előre jelezték halálát mert elhunyta előtt egy üstökös jelent meg a magas égen.”
/E.Kovács Péter: Mátyás temetése/

A madarak néha a sötétből felvijjogtak. A sörök pattantak. A barát a nyerő. Hunyorogtam. Kevés a fény. Az élet és a betűk elmosódtak. A folyón P.Mobil hajó és a zöld csillag imbolyog. P.Mobil - Menj tovább YouTube Torokszorító érzés, rocker nosztalgia, hiszen Tunyó sem él már. Kész a levéltár. Sajnálom, hogy így alakult. A Szent Korona volt a téma, de a sámánnal nem jutottunk dűlőre. Én azt mondtam, hogy a korona hátsó részén logikus, ha a másik két arkangyal képe lehetett eredetileg, de ezt az őssámán nem tartotta megoldásnak, mert Uriel és Raffael a két sötét erő és Máriával nem lehettek együtt. Hiába érveltem azzal, hogy a világ is négy cethalon nyugszik és az a fundamentuma. Kivonultam Gazdagrétre, budapesti turistaként pár nappal az sámánok találkozója előtt. Mégelőtte a Gellért-hegyen, azt hitték én vagyok a Krisztus. Az igazság és az írás kettő. Aki az írásokban keresi Istent, nem Istent találja meg, hanem az írásokat. Az igazság nem relativizálható. A morál sem, ezek fundamentumok, még akkor is ha az emancipáció korszakában a relativizálhatóság a fundamentum. Elmagyaráztam, mit jelent számomra az, hogy a bűn ontológiai kategória. Mivel bűn alatt általában a lehetőségek korlátozását értjük, ezért ontológiai kategória a bűn. Az abszolútum szempontjából, lehetőség a végtelen halhatatlanságra való képesség, és a végtelen halandóságra való képesség. Ha Isten nem volna képes meghalni végtelen időre, akkor nem volna Isten. Persze a lehetőség a lehetőség nélküliségre egy nagyon furcsa helyzet, de az abszolutum szempontjából ezt sem lehet kizárni. Mindenesetre az ősanyag mindenképpen a lehetőség, ahogyan azt már Hamvas is kifejtette. Az omnipotencia. A kérdés az, hogy a megnyilvánult, a manifeszt és a megnyilvánulatlan, tehát azon a területen belül, amit az adott lehetőség halmaz határol, feltehetjük-e, hogy bizonyos lehetőségek, nem valósultak meg és ezért rejtettek maradtak a világban. A másik kérdés az, miért erre a világra ébredtünk, és miért nem tudatos bennünk az a világ, amiben a nem manifeszt lehetőségek megvalósulnak. Valójában minden lehetőségnek meg kell valósulnia, kérdés hogy ez az időben vagy az időn kivül történik-e, de nyilván mivel párhuzamos világok vannak, ezért minden megnyilvánulatlan marad, hiszen az egyik világ a másik negációja, vagyos az egyik világban a meg nem valósult lehetőségek egyike egy másik világban megvalósult lehetőség. És természetesen így minden lehetőség megvalósult is és nem is. Lassan hajnalodott, a hideg miatt elővakartam az esőkabátomat, tudtam hogy hiba volt, hogy nem készültem a hideg hajnalra. A napon aztán felmelegedtem, mint egy hüllő. Az állatokat megnéztük, és csodáltuk a kommunikációt. Az ügyeletes szemetes pedig varjakat akart mérgezni, mert szétcsapják a csőrükkel a zsákot. Igen, ez is emberi vonás és megoldás, ha egy egér elrágja jóízüen a Bibliánkat, akor meg kell ölni az egeret. Elértem a mélypontot ismét. Nem maradhatott el ez sem. Ha azt mondom rendkívül csalódott vagyok, akkor ez is kevés mindezt az érzést kifejezni vagy lefejezni. Végtelen fájdalommal tölt el, hogy akik enyhíthetnék és tehetnének, azok elfordulnak és a kegyetlenségben gondolják megtalálni a megoldást az élet-szituációkra. Hatalom adatott nékik, és ezért az ő felelősségük is nagyobb, mint azoké akiket csak sodor a sors. Igen, itt sodródunk. Így vagyunk kint ketten a szigeten. Természetesen nekem a Margitsziget elsősorban őt jelenti, Katit. Bár ezek az emlékek elég halványak és már a fájdalompor is belepte a régi múltat, de sokszor visszatérek hozzá, amikor valami sebesülés ér, akkor ezt az egész történetet, mintegy regressziós hipnózis során felidézem magam elé, és persze logikát keresek ott, ahol nincs. Bár számomra ezért is életem egyik legnagyobb menedéke és misztériuma marad. Fontos tisztázni, hiszen az ő útja innen már Floridába vezetett, ahol szerencsére jól él. Nekünk a sámánnal nem maradt más, mint az élet utolsó morzsáit az asztal alól összekaparni, és látni és láttatni azt, miként lettünk kivégezve, hogyan telt le az időnk és a szamárbőr elfogyott. Álltunk a semmi elszarusodott közepén, mint két három feszület a golgotán, és beszélő szárnyasokat nézünk a reménytelenség ege alatt. Vért nevetni. A nagy szomorúság ideje ez. Az orvul okozott fájdalmaké, még a legvilágosabb napon is, az emberi ösztön sebei, a sötét szenvedés napja alatt sütkérezünk, mint a gyíkok. A rovarok is egynyáriak. Tiszavirág. Halálbolygó.

2014. június 18., szerda

Gondolatnapló - Léthiány

 A modern párkapcsolati konfliktusok lényege:
Rombold le mások gondosan felépített Maslow-piramisát

(William Blake)



Csak egy hét telt el a bírósági meghurcoltatásom óta. A börtönnel való fenyegetettség mellett jelenleg súlyos támadás érte a magányszférát is, az okozott károk eltakarítása után természetesen minden egyes károkozón személyesen fogok bosszútállni. A részvétlenség és a közöny meg a nihilizmus és a démoni megszállottság, meg az elmebaj édestestvérek. Ha ezek egy családon belül felszaporodnak, "szaporodik a sötét anyag " mint a rosszindulat, akkor par excellence, az államnak azon törekvései ellentétesek a józan ésszel, hogy a lakmusz papírt akarják a karanténba zárni. Az én egyik alapvető tanításom az, hogy móresre tanítok, tehát morálra. Évekkel ezelőtt eldöntöttem, hogy bármiféle párkapcsolati konfilktus is adódik az életben, semmiképpen nem hagyom azt, hogy a másik emberrel kivert kutyaként bánjanak. Sajnos erre az országra nem csak a rosszszomszédi viszonyok, a hitvány és csandála anyagi javakra való fals büszkeség, vagy ezzel analóg a mások lenézése és kigúnyolása a fő jellemző, hanem az a fajta párkapcsolati részvétlenség is, ami már a 70-es évek végétől elkezdődött és a modern kapitalista világ eljövetelével valóságos krízist zúdított Magyarországra. Ebben a ránk zúdított rendszerváltó pokolban megszokhattuk, a hivatal fontosabb mint az ember, a katonai eszköz fontosabb mint az ember, a pénz fontosabb mint az ember, a felső kaszt fontosabb az alsónál, és a hatóságoknak többletjogai vannak az emberrel szemben. Amikor én emberségről beszélek, akkor azt hirdetem, mint Szent Ágoston is hirdette, hogy a rossz léthiány. Amikor a léthiány egy párkapcsolatban mutatkozik meg, akkor annak deklarált és korlátolt vagy deklaráltan korlátolt elemei azok, amelyek oppozicióban vannak a LÉT teljességével. Ezért a mai világban csak egyedüli tettek hajthatóak végre. Ahol ketten állnak, abból az egyik besúgó. Ahol az egyik élő a másik holt anyag. Egyik fel vétetik a másik lerombotlatik. Bennünket Isten tehet élővé, ahogyan a bankrobbantót is Isten küldte el, hogy legyen tevékeny ebben a sötét, elmaradott és egyre elembertelenedő világban. Ha nem Isten küldte volna, akkor börtönben lenne. Nyilvánvalóan az én küldetésem is hasonló, mint a bankrobbantóé, aminek látható formái mások, mert itt egy megoldatlan párkapcsolati konfliktusban jelenik meg a sors, és bizonyítja be az élet ennek a szegmensének minden szereplője is, hogy hitványsága nem ismer mértéket. Én bármiféle normát, jogot felülírhatok, bár soha nem abszolutizálom a tetteimet, de nyilván mivel ebben a szférában gyakorlatom van, így ezeket a tetteket nem lehet bíróságokkal, meg hatóságokkal annulálni. A sorsfeladatom eléggé kiterjesztett, a világban meglévő szenvedés különböző formáinak felismerése, és kíméletlen önfeláldozó harc bármilyen tendenciával szemben, amelyik hazugságokkal hitegetetten, társadalmi támogatottsággal és üresfejűséggel és részvétlenséggel bármiféle emancipációt vagy többletjogokat követel és ezáltal szenvedést okoz. Ha csak azért teszek egyetlen egy lépést, hogy a mai napja a fenevadnak kellemetlen legyen, mert azért börtön jár, nem érdekel, az sem, hogy a világ ítélete hogyan alakul, hiszen az orránál nem lát tovább az, aki a külső formák kaotikus valósága alatt nem látja meg azt, amivel szemben nem kell semmiféle kompromisszumot kötnie. Az én törvényeim a ragaszkodót védik. A részvétlenség az ellenérdekelt akaratban nyilvánul meg. Az akaratot kell megtörni, mivel az az oka a részvétlenségnek. Egy párkapcsolatban a ragaszkodó van abban a dependencia helyzetben, hogy a függéséről nem tud lemondani. A függő számára a függés tárgya, nem tárgy, nem élőlény, nem ember, hanem a sorsnak egy arculata. Aki a szakrális kötelékek gordiuszi csomóját törvénnyel, rendőrséggel, joggal el akarja metszeni, az részvétlen és családtagjai is azok, tehát méltóak a megvetésre. Aki az őt számonkérőnek nem felel, akinek a kérdése olyan kvázi mint a lelkiismeret szava, az az üresfejű is méltó a szenvedésre, hiszen nem hallja meg a kérdést sem. Akit a részvétlenség és az üres akarat irányít, ha élt is valaha az halott. A részvétlenek, a lelkileg kegyetlenek mind halottak. Ezért mondta a sámán, "mit keresek a halottak országában?". Mit keres az élő a holtak között? Az ember naptermészete szerint mindent szeretne, hasonló Nietzsche felismerése is, hogy a sors minden egyes pillanatát nem-csakhogy elfogadja, hanem szereti is és magáének tudja. A háborúban ilyen sors igenlés azonban nem létezik. A szakadás és az életvezetési stressz pont abban van, hogyha nem úgy teszünk, hogy minden egyes életpillanatot egyformának és szerethetőnek találunk, akkor kilépünk az egység védelméből és elkezdődik a háború.

2014. június 7., szombat

Hírajánló (20 - 23.hét) - Imperialista katonai intervenció a kelet-ukrajnai népköztársaságok ellen


Fotó / Reuters

Kapitalista intervenció -  bombáktól vérző népköztársaságok

Kelet-Ukrajnában a helyzet egyre tragikusabb, rengeteg civil áldozata van a Nyugat és az Amerikai Egyesült Államok tűzzel és vassal terjesztett demokráciájának.

Ma reggel napfelkeltére egész Szemjonovka egy füstölgő romhalmaz. Az egykori Sztálingrád üde-nyüzsgő város volt a ma reggeli szemjonovkai rommezőhöz képest. Az utcasorok kivehetetlenek. A Szlavjanszk “elővárosa” néven egykoron emlegetett település romjai alatt több száz egykori helyi lakos holtteste hever.  A tegnapi ünnepnapon Szemjonovka letöröltetett a föld szinéről. a kijevi hiénaegylet latorhadának rakéta sorozatvetői a II. világháború óta nem látott pusztitást végeztek Európában. Mentési munkálatokra esély sincs!
(Ványab.  B*R)  

Írja a BAL*RAD tudósítása, amely internetes oldal azon kevés magyarországi médiaforrások közül való, amelyek hitelesebben próbálják tájékozatni a magyar lakosságot a valós ukrajnai helyzetről.

Bal-Rad - Nemzeti érzelmű radikális baloldali hírportál Észak-Donbassz június  8-9 
Ребята! Помогите! Fiúk! Segítsetek!
Bevetik Donbassz ellen az ukrán reguláris hadsereget is


Magyar önkéntesek a Donyecki Népköztársaságban
Ezek meg vannak őrülve? - Civileket ágyúzott Porosenko tüzérsége
Vegyi fegyvereket vetnek be civilek ellen a kijevi kormány egységei



Beiktatták az elnököt, a fegyveresek Szlovjanszkot lövik Magyar Nemzet Online
Újabb MI-24-es helikoptert lőttek le a kelet-ukrajnai felkelők HÍDFŐ.NET
"Donbassz bosszúja" BAL*RAD
Bombázás Luganszk központjában (csak erős idegeztűek nézzék!) +18 YouTube user: Антон Мос
Ukrán terrorbombázás Luganszkban Munkások Újsága
Terrorbombázás Luganszkban HÍDFŐ.NET
Az ukrán hadsereg Szlavjanszkot ostromolja HÍDFŐ.NET
Donyeck, Szlavjanszk! A demokratizálás BAL*RAD
Donyeckben az  imádkozó ortodox hívők zarándokmenetére gyújtólövedékkel lőttek BAL*RAD
A donyecki bányászok háborúellenes sztrájkba léptek Oroszország Hangja 
Az ukrán hadsereg bombázza a donyecki repülőteret Oroszország Hangja 
Új-Oroszország hadserege eilndult az első bevetésre HÍDFŐ.NET
Donyeck új kormánya katonai közigazgatást vezet be HÍDFŐ.NET 
Boszorkányüldözés az EP-ben Oroszország Hangja 
Rómában tüntettek az európai média hazugságai ellen HÍDFŐ.NET 
Rómában Kelet-Ukrajnát támogató tüntetés lesz  Oroszország Hangja 
Rajtaütés az ukrán nemzeti gárdán HÍDFŐ.NET
Offenzívában a szakadárok O R O S Z V I L A G . H U
27 ezer önkéntes csatlakozna a népi milícijához HÍDFŐ.NET 
Donyeck ultimátumot adott a kijevi rezsimnek HÍDFŐ.NET
Simó Endre: Szabadság, harc, dilemma Népszabadság Online
Civil béke-konferencia Ukrajnáról - Nyilatkozat - English news Magyar Szociális Fórum


Háborús menekültek Oroszország felé  / Pravda



"Szociális Európa"


A mi generációnk nagyon szerencsés generáció volt, amíg Kádár János élt, csak tankönyvekből ismertük a nyomort,  a kilakoltatásokat, a szociális különös kegyetlenséget, volt szegénység persze akkoriban is, ez igaz, de ez teljesen más kategóriájú szegénység volt, nem reménytelen szegénység  és nem a magárahagyatott, a kilátástalanság szakadékába taszított ember szegénysége volt ez, hanem egyfajta mérsékelt és békésen elfogadott szegénységé, ahonnan nem vezetett út a társadalmi mélypontba, a szakadékba, ahová most tömegével lökik le az embereket, mert  az állam ezt a feladatát még tudta biztosítani, a szociális és gondoskodó jóindulatot az állampolgárai számára. Abban az időben szerencsére még nem terjengett ennek a fojtó, fasisztoid, kapitalista nyomornak és a szociáldarwinista hazugságnak állami, jogi és oligarcha fensőbbrendűségi társadalmi-terrornak, ez a fertelmes, pokoli halál-bűze, a kapitalizmus azonban mindezt elhozta magával, és hozta az üres és gazdag külső csillogást, a jólétet, amit fejlődésnek hazudott de a szép , csillogó üres maszk alatt. a reménytelenséget és a kilátástalanságba taszított munkanélküli tömegeket és a közösségek és az egykor szocializmus alatt emelkedésnek indult emberség halálát  is. A kapitalizmus a kiharcolt szabadságról beszélt ott, ahol az embertelen nyomor éjjeli menedékhelyei már tátongva nyílnak, hogy befogadják a büdösöket, mert sokan így nevezik a koldus-hajléktalanokat. Most tőlünk keletre, két népköztársaság vívja hősies, önfeláldozó élet-halál harcát Ukrajnában az imperialista és atlantista intervenció ellen, két ezer sebtől és bombáktól vérző fiatal népköztársaság és szinte reménytelennek tűnő helyzetben van, és a világunk pedig egy hajszálnyira a végső megsemmisüléstől, az atomháborútól.


Fotó forrása: A Város Mindenkié csoport blogoldala


Ombudsmanhoz fordultunk a részleges kilakoltatási moratórium ügyében AVM BLoG
Elhelyezés nélkül lakoltatott ki egy családot a Józsefvárosi Önkormányzat AVM BLoG
17 tagú családot dobtak ma utcára a 8.kerületi Tavaszmező u. 8.szám alól! HírAréna
Angliában öngyilkos lett egy huszonéves mert nem talált munkát HÍR24
Az állam közel 300 milliót költ a hajléktalan emberek hatósági üldözésére AVM BLoG
Háromból egy görögnek már egészségbiztosítása sincs Radikális BAL oldal BLoG
A radikális baloldal győzött Görögországban Munkások Újsága
A görög szélsőbal történelmi győzelme a megszorítások felett BAL*RAD


 Köpés-gate - Politikus leköpésért börtön jár

Több embert is keresnek a Pásztor István ügyben [o]rigo
Elrendelték a Pásztor Istvánt leköpő 41 éves hajléktalan nő előzetes letartóztatását Kuruc.info


Zene
Éhenkórászok - Utcai forradalmár YouTube


Korábbi hírek:
Hírajánló (16-19.hét) - Bayer Zsolt újabb okádása, a Peckham-féle mimikri tartarossz.BLoG
Hírajánló (13-16.hét) - A magyar nép elveszítette  a  2014-es választásokat is tartarossz.BLoG
Hírajánló (10-13.hét) - A Krím-félsziget csatlakozott Oroszországhoz  tartarossz.BLoG


2014. június 4., szerda

The Chameleons - Second Skin ♫


Script of The Bridge (album)
 The Chameleons - Script Of The Bridge (LP/ 1983)

01. Don't Fall                          07. Pleasure And Pain
02. Here Today                       08. Thursday's Child
03. Monkeyland                      09. As High As You Can Go
04. Second Skin                 10. A Person Isn't Safe Anywhere These Days
05. Up The Down Escalator   11. Paper Tigers
06. Less Than Human            12. View From A Hill

2014. június 3., kedd

Kismagyar politológiai „készaleltár” - Társadalmi pratyáhára


Nemsokára megjelenik Orbán Viktor legújabb életrajzi ihletésű könyve is, a „Háborúim a magyar nemzet ellen” Ennek a könyvnek a megjelenése egyre aktuálisabb. Ha József Attila vagy Hamvas Béla ma élne, talán ő is ugyanezt tenné - mint én "köpök én az életpályátokra". Az én persze nem olyan fontos, az nemisén, mivel amit én végrehajottam, vagy nemisén, ebben a kis hazában, az egyfajta kvázi társadalmi pratyáhára. Menekülés a végtelenbe, olyan érzés ez, mint az elinnen Magyarországról érzése, de nem csak a nyugatra tántorgók értelmezésében. Hálás vagyok a sorsnak, hogy kiképzésemhez, belső szellemi emigrációmhoz, a nagy harc előtt még mentorokat küldött, olyan embereket, akik valamiféle misztikus ok okán az életnek egy olyan táját mutatták be, ami a hétköznapi kisember elől el van zárva, mint a konyhakés, vagy az élestrágyak a zártosztályon, persze ezek a közveszélyes trágyak azért a páciens-páciens elleni élettér háborúkban mindig előkerülnek. Csak az szabad, akinek fegyvere van, tanuld meg kisfiam. Az őrült fazonok lényege szerintem az, hogy nem léteznek, vagy legalább is éppen annyira nem, hogy a vészkijárat környékén még körbeadják a dekket. Nincs sorsuk, aki az élet pókhálójába belebonyolódik annak lesz sorsa, de aki nem hajlandó felvenni a kesztyűt semmiféle állami szörnyeteggel  szemben, aki átnéz az oligarchákon és az antioligarchákon azon nem lehet példát sem statuálni, az maga a szintézis. Azért akik nem testől és nem lélektől születtek, hanem akik a pontból jöttek, a bhinduból, azok felismerik azt, hogy el vagyunk vermelve. A magyarság lényegét tekintve, mint kisember, a világ legegoistább vackán él, a világ számkivetett kis vackán meghúzodva, kihaénnem kiskirályként, és a számára kincseknek vélt kacatokat gyűjti a saját magaköré a privát szemétdombján, amit univerzumnak nevez, miközben Csányi Sándor vagy a legsikeresebb Lázár János jókat röhög a markában mint ezen az íráson is. Nem akarom a kisembert sem bántani, hiszen lényének legitimizációs pontja valahol erős kell hogy legyen és a politika és a társadalomnak nevezett ragadozóhorda sem teszi meg ezt a szívességet egy senkinek sem. A sámán úgy szokta ezt megfogalmazni, hogy meg vagyunk támadva minden irányból. Nem az élet politikai dimenzója az elsődleges, én filozófus vagyok álbölcsész, álköltő, álblogger, álművész, álgondolkodó és álterrorista, áltüntető, álalkoholista és teszthalott. Nem is lehetne egy ilyen világot - mint a mocskos, fostalicska, kapitalista burzsujszar majomdiktatúrát - máshogy átvészelni, mint szüntelenül az ember társadalmi szerepéből való kihátrálásokkal. Ezt nevezem én pratyáhárának, vagy társadalmi pratyáhárának. Az érzékek visszavonásának. A jóga szerint ésszerű visszavonni az érzékeket, mert valójában a világ és a közöttünk meglévő híd, káprázat. A visszavonulás nem vereség, a győzelemért vonulunk el, a győzelemért vonulunk vissza, mint Kutuzov. A győzelem nem abból áll, pl. hogy Orbán Viktort felrobbantjuk, vagy hogy a gyanútlanul álldogáló Schmitt Pál volt álamfőt egy hanyag és hirtelen, és gyors mozdulattal gyomorszájon ütjük, vagy lerúgjuk Kocsis Máté fejét, vagy atomjaira lebontjuk a sikeresek koronázatlan királyát, Lázár Jánost, vagy savval leöntjük a savas bácsit, vagy felgyújtjuk éjszaka a Hír televízió stúdióját, ennek is meglenne a maga baadermeinhof-i szépsége valljuk be, de a győzelem ott kezdődik, hogy felismerjük, a hatalmat valójában kitervelten kell még a poraiban is megalázzuk,  úgy hogy az utókor erre a korszakra majd úgy emlékezzen, hogy ne is legyen képes a tisztelt utókor hányinger és undor nélkül és főleg köpések nélkül erre az időszakra még csak gondolni sem másként, mint az átkozott, rendszerváltás utáni rothadó, kapitalista, sötét-vészkorszakra, Az ember nem szüntelen vérengző, vérgőzös vadállat, de azért fontos szvsz minden embernek a saját királyságát kötelezően minden eszközzel óvnia és megvédenie, ha kell vagyontárgyait az állam elől szervezetten elmenekítenie. A muszlimok is azt tanítják, az utolsó lépés csak a kard dzsihádja, megelőzi az érvelés, és a példamutatás, ez egy fajta kegy, egy út, amin az ellenség még visszaléphet az emberi útra, ezt így kell értelmezni. Ha nem teszi meg időben, lelke rajta. Ha van még tehát néhány sastoll előttünk, írta a Lectorium Rosicrucianum valamelyik száma, akkor ők a Szent Biblia olvasását ajánlották a bizonyos T könyve mellett, amit alapítójuk kezében találtak és nem teszik ki a világ ítéletének, megjegyzem a Bibliát kiteszik, és ez a titkos apológia nem túl szép és frappáns. Így vagyunk tehát, és jusson eszünkbe a pofánkba toduló nyári hőség és verőfényben, kilépve elsőként a kapun, a gondolat, hogy ez és a mindez nem más, mint hazugság.

2014. június 1., vasárnap