2016. október 10., hétfő

The Chameleons - Dangerous Land ♫



 The Chameleons - Why Call It Anything (LP/CD 2001)

01. Shades                               06. All Around
02. Anyone Alive?                     07. Dangerous Land
03. Indiana                                08. Music In The Womb
04. Lufthansa                            09. Miracles And Wonders
05. Truth Isn't Truth Anymore   10. Are You Still There?

2016. október 9., vasárnap

Hírajánló (36 - 40.hét) - Érvénytelen népszavazás


Magyar Kétfarkú Kutya Párt /fotó forrása: nyúltam.com


HÍREK:
Magyar Szociális Fórum   Emlékezzünk a rendszer áldozatára!
Nem Adom A Házamat      Nagyszerű buli volt Bayer Zsolt dunavarsányi fellépése 
Latin-Amerika Társaság   A bolíviai egészségügyi program 8,8 millió állampolgárt látott el
Tamás Gáspár Miklós:     „A magyar nép vezetői jelenleg a magyar nép ellenségei”  YouTube
YouTube       Eltörölhetik a munkanélküliek tb-járulék befizetési kötelezettségét Romániában
Kuruc.info              Házi készítésű pokolgépet robbantottak a Teréz körúton
A Mi Időnk             Vöröscsillagos gerillák állították helyre az ISIS által levert templomkeresztet
Magyar Nemzet     Obama „nagyfőnököt” kérlelik az indiánok
24                            A fakivágások ellen tüntettek Budapesten
                                A sziú indiánok lenyomták az amerikai olajlobbit 
YouTube                 Tüntettek a migránsok mellett Szegeden
Munkáspárt          Belarusz az eddigi politika mellett szavazott
Orosz Hírek           Oroszország újra katonai bázisokat telepít Kubába és Vietnámba
       Dél-Korea népirtással fenyegeti Észak-Koreát
      Egész évben fűrdöző észak-koreaiak 
4K!                         Feloszlatja magát a 4K!, és ezt javasolja a többi ellenzéki pártnak is
        A Népszabadságról lekerül a Világ proletárjai, egyesüljetek!




A Börtönellenes Társaság (BET) híreiből:
Minden idők legnagyobb börtönsztrájkja zajlik az USA-ban 888.hu Evés közben szagolják a WC-t a rabok a magyar börtönökben 24





Publicisztika & blog (+TV):
Puzsér Róbert:         Mérlegen a kistérségi Goebbels {szélsőközép} 
Para-Kovács Imre:   Keresztényüldözés elleni államtitkárság
                  Szabadfogás 49.adás (Budaházy-per) YouTube





Kitekintő (vallás, történelem, kultúra és civilizáció):
Gaura Krisna Dásza:     Isten és az om-mantra (pranava)
Edzésnapló Online        Tarahumarák - a futó indiánok
K a g y l ó k ü r t             Halj meg, hogy élhess!
Terebess Ázsia E-TÁR  Gül Baba és a magyarországi bektasi dervisek
Bíró Marianna:     A selyem útján  I.       A selyem útján III.
                               A selyem útján II.      A selyem útján IV.



Életmód, idegen életformák:
888.hu      Egy részeg miatt zárt később egy szavazókör Óbudán



Kapcsolódó oldalak:
Hírajánló (31-35.hét) - Error és terror tartarossz.BLoG
Hírajánló (27-30.hét) - Éljen a háború! Közmunkás toborzó ágyútölteléknek tartarossz.BLoG
Hírajánló (21-26.hét) - Harc a fákért tartarossz.BLoG

2016. október 1., szombat

Gondolatnapló - A legszegényebb magyar


ORBÁN VIKTOR A LEGGAZDAGABB MAGYAR  / fotó forrás: atv.hu



Budapesten jelenleg annyi a turista, hogy magyarként is külföldinek érzheti magát bármelyikünk. Az is látványos, hogy az agglomerációból is tömegével jön, áramlik befelé hétközben ez a reményteli embertömeg (ki gyalog, ki vonattal, riksán vagy szamárháton). Egy kirándulás ennek pontosan az ellentéte, a kirándulás lényege: a zavartból a csendes környezetbe való átzarándoklat. Átmenni a dimenziókapun, „Istenhez csendben közeledj!” Vagy önmagadhoz. El kell vonulnunk, hogy önmagunk hangját megtaláljuk ebben a hangzavarban, erre kizárólag az egyedüllét és az emberi világtól való eltávolodás az alkalmas. Nagyon hasonlít mindez a jógához, ez a folyamat az érzékek visszavonása, szanszkritül a pratyáhára. Önmagunk legszabadabb hangját azért érdemes meghallgatnunk, mert itt a civilizációs zűrzavar kellős közepén mindig mondani akar majd valamit, kommentálja a sorsunkat, de teljesen el van nyomva, nem halljuk a civilizációs zajtól, és onnan ismerünk rá valós önmagunkra, hogy valódi énünk rendkívül könnyed, még a legnagyobb sorsválság esetén is kíváló a humora, a többi sugalom az iblisztől való ami nem jelent mást, mint mindazt ami nem vagyunk, a külvilágot.  A kapitalizmus is hasonló elveket vall, kell a vircsaft, az ördögi zaj, ahol minden reklámmá változik, meg áruvá és leginkább minden a pártok reklámját szolgálja, a választási plakátok jól jelképezik ezt, ugyanoda ragasztják, ahol évekig valami árut, áruházat reklámoztak, ma jelenleg minden út a pártokhoz vezet. Ha ma bekapcsoljuk a tévét, az egyik adón kizárólag a politika lesz a téma, ha átkapcsolunk azon a másik tévécsatornán is politikusba vagy az épp aktuális migráns-szakértőbe botlunk - ez az írás is a 22-es csapdája. Belebonyolódni a politikába: nem más mint gyűlölet és elsüllyedés és a személyiségünket a gyűlölet rendkívül káros befolyásának tesszük ki, ez belülről mar és rombol. A gyűlöletünk tárgya, a magunk emelte bálvány elpusztíthatatlan és egyfajta bűnbak szerepét is betölti, olyan mint egy voodoo bábu vagy a fészkes fene[1.], amire minden rosszat ráprojektáltunk de aztán mégsem tudjuk eltaposni. Közhely, de a politika valóban hazugság, sokan egyfajta megváltást várnak a politikától, de a politikus nem a megváltónk, ezért sokan, akik nem rendelkeztek világos rálátással csalódtak és ezért később forradalmakról és a realistábbak sikeres katonai puccsokról álmodoztak tovább. A lényeg végül és a konklúzió így is úgy is az lesz, hogy az ember nem alkalmas arra, hogy tökéletes társadalomban éljen, egy olyan társadalomban, ahol van még szociális érzékenység, szolidaritás, emberi nemesség, tehát erre egy másik élőlényt kell keresnünk, amelyik alkalmasabb.
    A mai napon kimozdultam az otthont adó vasbeton-téglatest, szerényen Budapest egyik szellemi központjának biztonságából és elindultam világot látni. Ennek egyik oka az volt, hogy a mai nappal havi BKV bérletet vásároltam és ha már nem utazok sehova mostanában, sem a rendőrségre, sem bírósági tárgyalásra, akkor legalább használjam ki. A bérletvásárlással is adódtak persze nüansznyi problémák, amióta elnyelte egy jegyautomata valakinek a húszezresét, azóta az emberek gyanakvóbbak lettek a gépekkel szemben, és én is, a gépek persze jót röhögtek a markukban. A markukban tartanak minket régóta, de észre sem vesszük vagy ha felismerjük azt mondjuk reflexből: hogy Na és? Igen, nagy bölcsesség van ebben, már leírtam, hogy nem az az őrült, aki látta az ördögöt vagy beszélt hozzá az Antikrisztus, a hamis próféta és a fenevad egyszerre, hanem az, aki túlzott jelentőséget tulajdonít ennek és nem képes azt mondani magának sem: hogy Na és? A NA ÉS a magyar ember legmélyebb bölcsessége, ez a két szótag vezet egyszer a kollektív nemzeti megvilágosodáshoz is, egyszer. Azt nem tudom, hogy lehet-e kétszer megvilágosodni. Egyszer faterom felkereste dr. Hetényit Ernőt - ez még az előző rendszerben történt - aki akkor a buddhizmus magyarországi atyja és boddhiszattvája és fáklyavivője is volt egy személyben. Szoktak ezen csámcsogni, hogy  Magyarországon a buddhizmus szocializmus alatti meghonosításának hátterében vagy tervében valamiféle hátsó szándék is meglapult, vagy nem teljesen volt mentes attól. A lényeg az visszatérve az eredeti csapásirányhoz, hogy faterom csak annyit közölt tényszerűen Hetényivel, hogy ő azért kereste fel mert megvilágosodott, mire az rácsapta az ajtót, többet ez a két személy nem is kereste egymást, bizonyára az lehet a háttéroka ennek, hogy aki megvilágosodik az egy másik megvilágosodottat nem is tudna eltűrni a környezetében, nincsen szakirodalma annak sem, hogy két megvilágosodott lény folytathat e érdemi párbeszédet egymással, amikor már metafizikai értelemben mindent értenek, ilyen szempontból nem is lehetnek - csak a mi lefokozott tudatállapotunk sanyarú nézőpontjából esetleg - különálló személyek, hiszen az emberi létformát alaposan meghaladták. Kirándulásom végére érve a Moszkva tér (ma már Széll Kálmán tér)közepén épp az Együtt agitálta a népet,  azt hirdették egy nagy sárga hirdetőmolinón, hogy „Orbán Viktor a leggazdagabb magyar”. Természetesnek adódott a kérdés, hogy ez rendben van jó, oké, de akkor ki a legszegényebb magyar? Ezt sajnos az ott tanakodó bölcsek sem tudták nekem megmondani. A legszegényebb magyar már nem él közöttünk, nekem az a véleményem, éhenhalt mielőtt megszülethetett volna. Valójában már ott helyben rájöttem, hogy valamiféle kritériumot azért fel kellene állítanunk, ami alapján biztosan megállapíthatjuk majd, ha már megtaláltuk, hogy ki esélyes a legszegényebb magyar címre, de mire felvetettem volna ötleteimet és érveimet, addigra elkezdték bontani a sátrat. Mindenesetre annyit megtudtam, hogy mégse maradjak válasz nélkül. hogy legszegényebb település már van Magyarországon: Tarnadob és ha meg akarom találni a legszegényebb embert, akkor ott megfelelő esélyeim lennének. Nyilván Tarnadobnak egyetlen esélye van a felemelkedésre, a labdarúgás, a labdarúgás a legdemokratikusabb sport, mert egészen alulról, a riói favellákból, cigánytelepekről is érkezhet bárki ebbe a sportba, ha valaki itt tehetség, akkor minden esélye megvan arra, hogy felkapaszkodjon a világhírnévig, persze ha nem nyomják el a többiek, vagy ha az első edzésnapon kicsit visszafogja magát és nem cselez ki azonnal mindenkit, mert akkor Magyarországon egy biztos, azonnal eltanácsolják, mivel itt ebben az országban mindenki úgy ismeri a focit mint a saját tenyerét és tudja, hogy a foci bizony csapatsport ellenben a lábtenisszel és ha valakinek rossz a játékfelfogása, akkor azt csak eltanácsolni lehet (hibás az alaplap), hiszen milyen sport lenne az, ahol egy játékos focizik csak a pályán és a többi nézi, mert nem tudják elvenni tőle a labdát. Szerencsére ennek az országnak jelenleg egy olyan miniszterelnöke van aki szereti a focit és érti is a focit, és az előzményekből az is következik, csak egy igazi demokrata szereti igazán a focit, hiszen a foci a legerősebb argumentum amellett, hogy a self made man mítosza márpedig nem mítosz, hanem a valóság.
Kirándulásom tehát rendre lezajlott, hazafelé láttam fiatal és kevésbé fiatal lányokat és nőket is, akiknek szinte a füléhez nőtt a mobiltelefonjuk, voltak pulzusmérővel szaladgáló futók is, mindenki valami kütyüt nyomogatott vagy antenna, mezei poloska, Waszlavik Gazember László hátúszó volt a hátára szerelve  és számomra kockafejű outsider számára teljesen ismeretlen szerkezetek, egyetlen konzervatív lázadót láttam a villamoson a nagy tömegben, aki volt annyira pofátlan, hogy könyvet olvasott és mégcsak nem is ebookról van most szó. Pár év alatt nagyon nagy változás történt itt, a győzedelmes és dicső szent fülkeforradalmat az első és második nagy technikai forradalom követte és leszámítva a kivételeket, azt vettem észre, hogy a nagyvárosi közöny az emberek között változatlan. Úticélom egyértelmű volt, elzarándokoltam Padre Pio szobrához a XII. kerület Cédrus u. és Diana u. között az Istenhegyen található Szent László Plébánia-templomhoz, ami a legmagasabban fekvő templom Budapesten. A szobor érdekessége, utalva egyúttal Pio atya magyar vonatkozású próféciájára is, hogy rács mögé van zárva és 2015-ben szentelték fel ráadásul akkor, amikor én börtönben voltam. Amikor rátaláltam, úgy éreztem mint aki kincset talált és természetesen azt is éreztem, hogy én vagyok az akit megprófétált, ez nem is lehet kérdés mert mindannyian azok vagyunk, és mindannyiunknak így helyes értelmezni ezt, nekem gyerekkoromban például volt egy piú feliratú olasz pólóm és ami még a kiválasztottságra utal, hogy Padre Pio 1968-ban hunyt el én pedig 1969-ben születtem, tehát az idő folytonosság elve is mellettem van. Mi várható a prófécia beteljesülésével kapcsolatban. Nos tudjuk, hogy Magyarországon a nők igencsak el lettek kapatva, tisztelet a mindig tisztelt kivételeknek - pedig nem építettek házakat és nem terveztek hídat sem a két távoli part között, tehát mégcsak egyetlen pontifex maximus sem akadt közöttük és itt nem feltétlenül anyagi értelemben, hanem átvitt értelemben, a szellemiségben való forradalmi alkotásról vagy olyan morális és morál feletti aspektusról van szó, amit a humanizmus szóval illethetnénk. Manapság sok nő inkább teherhordó szolgát keres, olyan péntek típusú rabszolgát semmint valóban világnézetileg független embert. Igazából ebbe a kérdésbe sem akarok belemenni, ha egyedül voltam/maradtam abból sem csináltam drámát vagy „keleti kérdést” esetleg nyugatit, az ember csúcsragadozó (az az amibe sajnos bele kell tőrödni) ezért a szaporodásának vannak kegyetlen és látszólag embertelen jellemzői, azért látszólag, mert nem tisztázott mi az amit a jelen közfelfogása vall, ha van ilyen. Általában semmit nem vall senki sem, mert alszunk és nem vagyunk éberek. A poloskák védelmében még az utolsó szó jogán szólnék pár szót, senki ne bántsa a mezei poloskákat, ezek az élőlények  - élve a régi fordulattal - egyszerűen nagyszerűek, az üsse agyon csak őket, aki tud ugyanilyen élőléneket alkotni, de még az se. Nincs poloska-invázó, határozottan vissza kell ezt utasítanom, egy-két területen szaporodtak csak el, a magyar sajtó nagyon súlyos karmát vesz a nyakába, ha implicite arra biztat bárkit, hogy bántsa ezeket az élőlényeket, főként mivel az én személyes védelmem alatt állnak, szent élőlényekről van szó. Sajnos a világegyetemünkben a sötétség sokkal gyorsabban terjed a fénynél. "Viszlát és mégegyszer kösz a halakat!".

────────────
[1.]  Egy múzeumi tárgy - az egyik leningrádi múzeum raktárában került a kezembe - sok fejtörést okozott, miatta töprengtem a fészkes fenéről. A fene - megesz. S ha ezt teszi, akkor olyasvalami lehet, ami ehet. Legalábbis akkor olyannak képzelhették, amikor ez a kifejezés kialakult a magyar nyelvben. Káromkodásainkban megetetünk valamint a "rossebbel", meg az "ízzel" is. Az egyik betegség, a másik szellem. A fene talán szintén betegség vagy szellem, ezért eteti meg a dühös ember vele azt, akire haragszik. De mi a fene lehet előtte a fészkes jelző? És itt társul az egészhez az említett szibériai tárgy: néhány vogul és osztják bálvány. A tárgy nyírkéregből készült, emlékeztet a pásztorok ivócsészéjére, a csanakra. A csanakforma nyírkéreg "nyelének" felső végére kis bábu erősítettek. Ez a halott képmása, a halott lelkét vagy szellemét ábrázolja. Az öblösödő részbe (az "ivócsanak" vízmerítő részébe) szőrme- és rongydarabokat tömködtek: ajándékok ezek a szellem számára, nehogy bajt zúdítson a halandókra. Nos, amikor ezeket a kosárkával felszerelt bálványokat forgattam kezemben, láthattam: ezeket igazán nevezhették volna fészkes szellemeknek. Ha ez bebizonyosodna, és ha kiderülne az is, hogy a fene szavunk valamikor szellemfélét jelentett, megnyilatkozna tán a fészkes fene titka.” 
Diószegi Vilmos: Sámánok nyomában Szibéria földjén Terebess Ázsia E-tár